نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آبان 1393 - 21:49
سید عباس رضایی
فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مرکز کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد
حکایت پیگیری ها برای تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بعد از تشییع باشکوه شهدای گمنام در دانشگاه یاسوج، پیگیری های جدیی از طرف دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت که بالاخره جواب داد.

سید عباس رضایی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی چهارفصل در رابطه با تشییع شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی شهر یاسوج اظهارداشت:  طی 4 سال گذشته  همزمان با پیگیری دانشگاه یاسوج برای تدفین شهدای گمنام در دانشگاه اقداماتی برای تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام شد که با توجه به زیاد بودن جمعیت دانشجویان دانشگاه یاسوج به آنها تعلق گرفت.

 

فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بعد از تشییع باشکوه شهدای گمنام در دانشگاه یاسوج پیگیری های جدیی  از طرف دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی  از طریق تفحص شهدا و فرمانده سپاه فتح استان برای دفن شهید گمنام در این دانشگاه انجام گرفت که بالاخره جواب داد..

 

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه خاطرنشان کرد: با تلاش دانشجویان  بسیج دانشجویی دانشگاه در دوره های مختلف و توسل به خود شهدا این شد که شهدا خود بچه ها را قابل دانستند و دعاهای بچه های دانشگاه برای حضور این شهدا عملی شد.

 

وی گفت: شهدا به دست های خالی و دعاهای دانشجویان نظر کردند و بدون نظر این شهدا تلاش همه افراد و مسئولین برای تدفین هم راه به جایی نمی برد.

 

شهید به همه تعلق دارد

 

رضایی افزود: شهید به  همه تعلق دارد و این روزها همه تشکل های دانشجویی با سلایق مختلف آماده استقبال باشکوه از این شهدا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هستند.

 

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان به حضور شهدای گمنام در دانشگاه اشاره کرد و گفت: بی شک حضور شهدا در دانشگاه به همه می آموزد که برای دفاع از کیان دین و سرزمین از باارزش ترین داشته ها باید گذشت و این یعنی کلاس تربیتی مکتب شهید برای دانشجویان و اساتید که بی شک اثرات برکتش را خواهید دید.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی