نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آبان 1393 - 12:57
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت فقیه مجاهد حضرت آیت‌الله مهدوی کنی فردا در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش چهارفصل خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میر‌محمدی صبح امروز در جلسه امر به معروف و نهی از منکر با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، بر اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر فریضه مهمی است که سبب ایجاد حادثه عظیم عاشورا شد.

 

مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به شخصیت حضرت‌ آیت‌الله مهدوی کنی اشاره و عنوان کرد: دفاع از حریم ولایت و رهبری از شاخصه‌‌های این روحانی مجاهد بود.

 

وی گفت: آیت‌الله مهدوی کنی در تمام عرصه‌ها در کنار انقلاب، امام(ره) و رهبری بودند و از یاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های و خدمات زیادی را انجام دادند. تشکیل دانشگاه امام صادق(ع) برای تربیت نسل جدیدی از مدیران کشور از دیگر خدمات این عالم فقید است.

 

حجت‌الاسلام میرمحمدی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت این عالم مجاهد فردا یک‌شنبه اول محرم رأس ساعت 9 صبح با حضور مسئولان و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار می‌شود.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه(س) در شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: تمام مقدمات برای برگزاری این کنگره ملی با هدف معرفی ابعاد شخصیت حضرت بی‌بی حکیمه(س) و تبدیل شدن این بزرگوار به قطب فرهنگی در کشور مهیا است.

 

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 130 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه(س) ارسال شد، از چاپ کتاب مقالات نخستین کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه(س) توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خبر داد.

 

این مسئول ادامه داد: در راستای بهتر برگزار شدن این کنگره ملی که در روزهای هفتم و هشتم آبان سال جاری در جوار حرم این بزرگوار در شهرستان گچساران برگزار می‌شود، اعضای کمیته برگزاری این کنگره با حضرات آیات نوری همدانی و علوی گرگانی در استان قم دیدار کردند.

 

حجت‌الاسلام میرمحمدی خاطرنشان کرد: آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و آیت‌الله جزایری نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در روزهای برگزاری این کنگره ملی به شهرستان گچساران سفر می‌کنند و در این کنگره ملی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی