نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آبان 1393 - 12:34
امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: رئیس جمهور در زنجان فرمود یک درس کربلا هم درس تعامل سازنده و مذاکره در چهارچوب منطق و موازین می باشد.

به گزراش چهارفصل، امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه قلعه رئیسی گفت: جناب آقای روحانی آدمی فاضل ، دارای تحصیلات عالی دانشگاهی در ایران اسلامی و انگلیس خبیث است، از چهره های برجسته انقلاب است دارای مبارزات گوناگون است و در شورای عالی امنیت ملی خدمات خوبی انجام داد.

اسماعیل صلواتی با اعلام اینکه نقد بنده به شخص نیست به کار است و عملکرد مربوط می باشد افزود: ایشان در جریان سفر به زنجان عرایضی را افاضه نمودند که جای نقد دارد.

وی افزود :از دین و آرمان حسین (ع) برای اهداف خودش هزینه می کند تا به گفتمان و نظریات خودش در جامعه حجت داشته باشد.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: رئیس جمهور در زنجان فرمود یک درس کربلا هم درس تعامل سازنده و مذاکره در چهارچوب منطق و موازین می باشد.

صلواتی اذعان داشت:جناب آقای روحانی درس کربلا این بود! که امام حسین(ع)با اندکی از یاران با تمام وجود در مقابل یزید و دولت جبار در مقابل امپراتور زمان ایستاد و فداکاری کردند لکن ظلم را قبول نکردند این درس حسین بن علی است که امام راحل فرمودند همه مردم و ملت ما این معنا را داشته باشند که امروز عاشورا است و ما باید در مقابل ظلم با ایستیم و همین جا کربلاست و ما باید نقش کربلا را پیاده کنیم.

خطیب جمعه قلعه رئیسی اضافه کرد:جناب رئیس جمهور به کجا می روید؟درس امام حسین(ع) هیات منه الذله است جناب آقای رئیس جمهور امام راحل هم می توانست اهل تعامل و مذاکره باشد و کاری به دستگاه شاه و طاغوت زمان نداشته باشد؟

این مسئول یادآور شد : اما امام عظیم الشان فریاد حسین،نام حسین،شعار حسین را زنده کرد بیش از 15سال تبعید شد زندانی کشید، بیش از 350هزار نفر از جمعیت مسلمان جوانان مومن و متعهد به فرمان امام لبیک گفتند شهید شدند که اهداف حسین که همان مبارزه با ظلم و ظالم و یاری مظلوم و دور انداختن باطل و تشکیل حکومت اسلامی را پیاده کنند؟

وی خاطر نشان کرد:آیا امام حسین(ع) در جریان عاشورا با دشمن از جنس مذاکره شما یعنی امتیاز دهیم و امتیاز می گیریم بود.

صلواتی تاکید کرد: مذاکره امام حسین(ع) با لشکریان یزید وسران کفر و نفاق از نوع دعوت به حق و دعوت به عبودیت و بندگی و صراط مستقیم الهی بود.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه گفت: آقای رئیس جمهور درس اصلی مکتب عاشورا ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان قدرتمند و ستمکار حتی اگر به قیمت جان تمام شود و زینب(س)به اسارت رود.

وی گفت:شعار امام حسین(ع) این بود مرگ در راه خدا را جزء سعادت نمی دانم و زندگی با ستمگران و سازش با آنها را جز خواری نمی بینم.

صلواتی عنوان کرد:این سفارش حضرت امام راحل در صحیفه است که می فرمایند: کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا باید سرمشق امت اسلام باشد قیام همگانی در هر روز و در هر سرزمین عاشورا قیام عدالتخواهان با عددی قلیل و ایمانی و عشقی بزرگ در مقابل ستمگران کاخ نشین و مستکبران غارتگر بود.

وی در پایان گفت : البته دیگر عرایض ایشان جای نقد دارد که به همین بسنده می کنم.

 
منبع:عصردنا
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی