نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آبان 1393 - 21:18
در پي عملكرد ضعيف دستگاه هاي خدمات رسان تعدادي از روحانيون و مبلغان ديني از دستگاه هاي خدمات رسان در سطح شهرستان لنده ابراز گلايه و رسيدگي فوري به اين وضعيت را خواستار شدند.

به گزارش چهارفصل به نقل از پايگاه خبري تحليلي خبرلنده، در پي عملكرد ضعيف دستگاه هاي خدمات رسان تعدادي از روحانيون و مبلغان ديني از دستگاه هاي خدمات رسان در سطح شهرستان لنده ابراز گلايه و رسيدگي فوري به اين وضعيت را خواستار شدند.

 

كنده كاري هاي  آب و فاضلاب شهري و ادارات حفار در سطح شهر لنده يكي از معضلات جدي مردم در مراجعه به ادارات مسئول مي باشد كه به واسطه عدم پاسخگويي مناسب به روحانيون در مساجد جهت بيان مشكلات خود مراجعه و خواستار بر طرف شدن اين موانع كه عامل اصلي تصادفات در سطح شهر مي باشند شده اند.

 

عدم وظيفه شناسي مسئولان اداره آب و فاضلاب شهري نسبت به تعمير شكستگي لوله هاي آب در سطح شهر و شهرك هاي منتهي به لنده از مهمترين گلايه هاي مردم در مراجعه به روحانيون و مبلغين ديني مي باشد.

 

عدم پاسخگويي مناسب و عدم ارائه خدمات مطلوب پزشكي در تنها مركز بهداشتي درماني شهرلنده يكي ديگراز مواردي است كه اكثر مردم نسبت به آن گلايه و اعتراض شديد دارند و اظهار دارند كه در ساعات 14 الي 17 و  1 الي 5 بامداد رسيدگي به بيماران به درستي انجام نمي شود و گاهاً نيز مسئولان حوزه بهداشت و درمان از رسيدگي به بيماران در اين ساعات خودداري مي كنند و ساعت مراجعه بيماران را به ساعات ديگري سوق و راهنمايي مي كنند كه باعث اعتراض مردم شده است.

 

به هرحال گلايه و اعتراض روحانيون و مبلغين ديني كاملاً برحق بوده چرا كه آنان به نمايندگي از سوي مردم صحبت مي كنند گرچه اين وظيفه خطير به عهده اعضاي شوراي اسلامي به عنوان منتخبين مردم مي باشند.

 

به هر صورت لازم است مسئولان شهرستان لنده كمي به خود بيايند و از زير بار مسئوليت پذيري خود هرگز شانه خالي نكنند و پاسخگوي معضلات و مشكلات به حق مردم باشند چرا كه آنان در برابر مردم موظف و مسئول به پاسخگويي هستند.

 

البته نبايد خدمات ارزشمند آنان را نيز فراموش كرد بلكه بايد مسئولان نسبت به رفع مشكلات مردم با مديريت جهادي خود عزمي راسخ داشته باشند تا مشكلات مردم را بهتر از گذشته حل نمايند.

انتهاي پيام/م75

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا