نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. مهر 1393 - 0:19
جانشين سازمان بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد از معاونت فرهنگي دانشگاه ياسوج به دليل شفاف سازي برخي اقدامات غير قانوني در اين دانشگاه تقدير كرد و گفت: انتظار مي‌رود جلو اين اقدامات گرفته شده و مراحل قانوني خود را طي كنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،حسن رضايي در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاري دانشجو"،‌ با اشاره به موضع‌گيري چند روز پيش معاون فرهنگي دانشگاه ياسوج در خصوص اقدام غير قانوني سرپرست اين دانشگاه در نامگذاري كتابخانه مركزي به نام يكي از جاسوسان آمريكايي، گفت: از شفاف سازي معاون فرهنگي دانشگاه ياسوج در خصوص اين اقدام غير قانوني در حوزه فرهنگي دانشگاه تقدير و تشكر مي‌كنيم و اميدواريم در حوزه فرهگي دانشگاه با دقت نظر و صراحت جلو رشد و نمو قانون گريزي‌ها در اين حوزه را بگيرند.

 

وي به سخنان يوسف نيكروز اشاره كرد و گفت: همان طور كه وی اشاره كرد، نام گذاري كتابخانه دانشگاه بدون مجوز شوراي فرهنگي دانشگاه صورت گرفت كه از شوراي فرهنگي دانشگاه و معاونت فرهنگي دانشگاه ياسوج انتظار داريم روند طي مراحل قانوني را براي هر كاري مخصوصا كارهاي فرهنگي دانشگاه طي نموده و نگذارند هرج و مرج و خود رايي به اين حوزه رسوخ كند كه عواقب خطرناكي در پيش دارد.

 

 

جانشين سازمان بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد تصريح كرد: هر چند نسبت به تناسب اين نامگذاري با مجموعه دانشگاهي حرف داريم؛ اما خواسته ما و هر دانشجويي كه خواستار قانون گرايي باشد، طي مراحل مرسوم و قانوني دانشگاه است و انتظار داريم معاون فرهنگي دانشگاه جلوي اقدامات غير قانوني ديگر مسئولان دانشگاهي در حوزه فرهنگي را بگيرد.

 

 

رضايي افزود: معاون فرهنگي دانشگاه ياسوج به طور ضمني بر غير قانوني بودن اين عمل صحه گذاشت كه انتظار مي‌رود به عنوان كسي كه هم در مقام پاسخگويي به اين عمل قرار دارد و هم قائل به تخلف در اين حوزه است، اقدامات لازم جهت طي مراحل قانوني را از مجراي شوراي فرهنگي دانشگاه انجام داده كه هر تصميمي گرفته شود قابل احترام است.

 

 

وی با تاكيد بر نام گذاري سال جاري از سوي رهبر معظم انقلاب به نام فرهنگ، يادآور شد: مسئولان فرهنگي اجازه ندهند اين حوزه دستخوش مطامع سياسي عده‌اي قرار گيرد و سياسي كاري ها دانشجويان را نسبت به فعاليت‌هاي اين حوزه بدبين كند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی