نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. مهر 1393 - 19:08
پروژه بسیار مهم و حیاتی جاده "پاتاوه - دهدشت " استان "کهگیلویه و بویراحمد" تعطیل شد.

به گزارش چهارفصل ، این پروژه که بهره برداری از آن می تواند نقش بسیار مهمی را در توسعه استان بهمراه داشته باشد بعلت آنچه کمبود اعتبار خوانده می شود عملا تعطیل و قریب به هزار نفر از کار بیکار شده اند .

براساس گزارش های رسیده به از منابع موثق ، براساس دستور مقامات ارشد قرارگاه خاتم الانبیا (ع)  قرار است دستگاهها و تجهیزات پیشرفته راه سازی و حفر تونل  این پروژه حیاتی کهگیلویه و بویراحمد به استان لرستان منتقل شود!

پیگیری های از فعالان بخش خصوصی در این محور نشان می دهد این پروژه تا اردیبهشت سال 1390 که کار عملا در دست مدیران غیراستانی و پیمانکاران غیربومی بود تنها 9درصد پیشرفت داشت که در زمان مدیریت سردار هاشمی در قرارگاه خاتم الانبیاء و تحویل کار به پیمانکاران بومی استان با جهش فوق العاده ای به 75درصد رسید و حتی در برهه ای اعلام شد که این پروژه تا پایان سال 1394 به بهره برداری کامل می رسد که با اجرایی شدن این وعده ها یکی از آرزوی های محقق نشده مردم این منطقه محروم عملی خواهد شد اما بنظر می رسد با این وضعیت ایجاد شده این وعده عملا محقق نخواهد شد.

از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی می خواهد اجازه ندهند تعطیلی این پروژه طولانی و تجهیزات پیشرفته موجود در آن به استانی دیگری تا بهره برداری کامل از آن منتقل شود .

تاکید داریم مسئولان ملی به این استان و پروژه های راکد آن توجه ویژه ای داشته باشند و سعی نکنند با چنین اقداماتی نفرت از خود را در دل مردم  کهگیلویه و بویراحمد بکارند .

منبع:عصردنا

انتهای پیام/گ

"عصردنا " بزودی گزارشات دیگری از وضعیت ایجاد شده در این خصوص منتشر خواهد کرد .

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی