نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. مهر 1393 - 18:37
من عضو شورای شهر تهران هستم و این وظیفه را خیلی مهم می‌دانم قصد ندارم آن‌را رها کنم، اگر در زمان ثبت‌نام مشکلی برای عضویت در شورای شهر در تهران پیش نیاید در استان البرز نماینده می شوم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، اسماعیل دوستی متولد استان لرستان در بین سال های ۸۲ تا سال ۸۵ از جانب دولت محمدخاتمی، به عنوان  استاندار کهکیلویه و بویراحمد معرفی شد و تا پایان دولت  اصلاحات در این پست بسیار مهم  باقی ماند.

 

وی هم اکنون عضو شورای شهر تهران است و در چند پست دیگر از جمله: مشاوری مدیرعامل بانک پاسارگاد و عضو هیات مدیره شرکت ساختمانی بانک پارسیان فعالیت دارد. ناگفته نماند جناب دوستی بازنشسته وزارت کشور می‌باشد. در قالب یک گفت و شنود صمیمی مصاحبه ای از ایشان در پی آمده است:

 

- مهمترین مشکل شورای شهر تهران در حال حاضر چیست؟

البته تهران شهر بزرگی است که درحدود ۱۲تا ۱۴ میلیون جمعیت دارد با این تعداد جمعیت باید مشکل هم داشته باشد و با یاری گرفتن از پروردگار و با عنایت به رهنمودهای رهبر معظم و اندیشمندمان انشاالله همه‌ی کارها اصلاح و درست می‌شود.

 

مشکلی که شهردار محترم و شورای شهر با آن روبرو است مشکل آب شرب مردم پایتخت است که برای حل آن شهردار و شورای شهر در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر راه حلی برای آن پیدا کنیم.

 

- نظرتان در مورد انتخابات آینده کوهدشت چیست؟

ما در زمان انتخاب جناب دکتر ملکشاهی نماینده محترم کوهدشت به این نتیجه رسیدیم که اصلاح‌طلب‌ها نماینده‌ایی ندارند از بین سه شخصیت حاضر که هر سه از جناح اصول‌گرا بودند آقای دکتر ملکشاهی را انتخاب کنیم، چون او را می‌شناختیم که جوانی با ایمان، باسواد و علاقمند به مردم است. ایشان در مجلس شورای اسلامی ایران جایگاه خوبی به دست آورد و مورد قبول است. به همین خاطر در آن زمان او را  به مردم خوب کوهدشت معرفی کردیم.

 

- نظرتان درباره انتخابات آینده کوهدشت چیست؟

تاکنون به این موضوع فکر نکرده ام، اما امیدوارم آقای ملکشاهی در این مدت باقی مانده بهتر از گذشته عمل کنند تا بتوان از مردم درخواست کمک نمود.

 

- این نظر جناح اصلاح‌طلب شهرستان کوهدشت است یا نظرشما؟

خیر این نظر من است.

 

- شما نمی‌خواهید در انتخابات آینده کوهدشت یا سایر حوزه‌های استان شرکت نمائید؟

خیر، چنین قصدی ندارم.

 در این بین یکی از دوستان نزدیکش گفت: دوستی خود را برای نمایندگی استان البرز آماده می‌کند.

 

 من عضو شورای شهر تهران هستم و این وظیفه را خیلی مهم می‌دانم قصد ندارم آن‌را رها کنم، اگر در زمان ثبت‌نام مشکلی برای عضویت در شورای شهر در تهران پیش نیاید این برنامه را اجرا خواهم کرد.

 

منبع: بلوطستان

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی