نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. مهر 1393 - 14:47
امام جمعه موقت یاسوج گفت: گروهک تروریستی داعش از سوی غربی‌ها ایجاد و تحریک می‌شود و آمریکا نیز تنها مناطقی را بمباران می کند که نیروهای داعش در آن حضور ندارند.

به گزارش چهارفصل ، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: محرم ماه مهمی است که به شریان جامعه اسلامی حیات می بخشدد و تحرک خاصی نیز به امت اسلامی می دهد.

وی عنوان کرد: برپایی مجالس ذکر و عزاداری باشکوه در این ماه در روایات متعدد مورد تاکید است. ماه محرم آثار، برکات، فضائل و فوائد چشمگیری دارد که از مهمترین آنها دگرگونی در روح انسان، آزادی خواهی، حقیقت جویی، تذکیه نفس، تقویت اتحاد بین مسلمانان است.

حسینی صدر با بیان اینکه محرم دانشگاه تدریس و آموختن معارف دینی است و مسلمانان در این ماه بیشتر آماده دریافت حقایق معنوی هستند، افزود: هدف از قیام عاشورا حفظ دین مبین اسلام و احکام الهی بود و در آن درس های عبرت آموزی وجود دارد.

امام جمعه موقت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جوهره اصلی عزاداری ها و سوگواری های مسلمانان در ماه محرم اخلاص است.

حسینی صدر در بخش دیگری از سخنانش گفت: شهر کوبانی واقع در شمال سوریه و در مرز سوریه و ترکیه از سوی گروه تروریستی داعش اشغال شده و جنایاتی در آن در حال رخ دادن است

وی با اشاره به اینکه دولت ترکیه راه کمک رسانی به این شهر را مسدود کرده و مردم آن در محاصره هستند، تصریح کرد: تنها یک باریکه در شمال این شهر به طرف ترکیه باز است.

حسینی صدر ابراز کرد: داعش از سوی غربی ها ایجاد و تحریک می شود و آمریکا نیز تنها مناطقی را بمباران می کند که نیروهای داعش در آن حضور ندارند

حسینی صدر با اشاره به هفته انجمن اولیاء و مربیان، گفت: اولیاء باید ارتباط بیشتری با مدارس داشته باشند تا مشکلات دانش آموزان به عنوان سرمایه های اصلی کشور بهتر برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز خانواده، افزود: خانواده نهاد مهم و مقدسی است و عنصر اساسی تشکیل دهنده هر جامعه ای است و به همین دلیل باید کانون خانواده ها سالم نگه داشته شوند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ ب

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی