نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. مهر 1393 - 13:32
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد با اطلاع از برخی جریان سازی احزاب سیاسی به عنوان کانونها وتشکل های دانشجویی در استان و حضور عده ای از عوامل فتنه 88در بعضی تصمیم گیری ها وتصمیم سازی های دانشگاهی هشدار داده است.

به گزارش چهارفصل ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون مسائل جاری دانشگاه های استان کهگیلویه وبویراحمد که در طی مدت اخیر با اتفاقاتی همراه بوده  بیانه ای به شرح زیر را برای این پایگاه خبری ارسال کرد :

 

جهاد بی امان علمای اعلام و روحانیت اصیل وانقلابی در پیشاپیش جبهه دائمی ضد استکبار و ظلم ستیز ملت قهرمان ایران و جهان اسلام ،درقرون متمادی بویژه در تاریخ معاصر ایران وجهان چون نگینی درخشان بر تارک تاریخ این سرزمین درخشیده وهدایت گر نسل های بالنده دیروز و امروز و فردای ماست.

 

 نقش بی بدیل روحانیت متعهد و پیرو ولایت فقیه از روزهای نخستین نهضت خمینی کبیر(ره) تا 8سال دفاع مقدس و تابه امروز در جهانی سازی انقلاب اسلامی و بیداری ملت ها، با هیچ زبان وبیانی قابل وصف نبوده ونیست.

 

حضور مدبرانه ،علمی، توانمند .نفوذ منحصربه فرد معنوی، سیاسی و عمق نفوذ اجتماعی روحانیت در جامعه دانشگاهی، همواره چمشه جوشان استقامت،بیداری وشور انقلابی جوانان دانشجو در برابر دشمنان نظام بوده واز این روست که شوالیه های ناتوی فرهنگی، کانون های اغواگر ونحل های صهیونیستی علی رغم تجربه شکست های پی در پی، همواره در صدد تضعیف نهاد روحانیت اصیل در دانشگاه ها بوده و دانشگاه منهای روحانیت را تئوریزه می کنند. زهی خیال باطل که نقش سترگ،جاودانه و تاریخ ساز روحانیت اصیل در دانشگاه بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

 

ای مگس عرصه شیران نه جولان گه توست                 عرض خود میبری و زحمت مامی داری

 

شورای تبیین مواضع دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه وبویراحمد با ابراز تاسف از اظهار نظر نماینده یک تشکل دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج مبنی برتز دانشگاه منهای روحانیت،و برخی جریانات وشرایط موجود در فضای دانشگاه ها، توجه افکار عمومی و دانشجویان عزیز را به نکات زیر معطوف می نماید.

 

1-تز دانشگاه منهای روحانیت منبعث ازتوطئه آمریکایی-صهیونیستی ناتوی فرهنگی مبنی بر اسلام منهای روحانیت و در واقع اسلام آمریکایی و دانشگاه آمریکایی است که طرح آن در هر سطحی، از طرف هر کسی ،در هر مکان و زمانی، به هر دلیلی به شدت محکوم و از مسئولین دانشگاهی،روحانیت عزیز، مسئولان ارشد استانی و دستگاه های امنیتی می خواهیم که به وظایف قانونی خود در این راستا اقدام نمایند. سکوت مسئولین استان علی رغم واکنش رسانه ها در این خصوص قابل تامل جدی است.

 

2-جامعه دانشگاهی و خصوصا دانشجویان بسیجی نسبت به این موضوع وسایر مشکلات فرهنگي، سیاسی،اجتماعی در دانشگاه های استان ،خصوصا دانشگاه های آزاد استان بی تفاوت نبوده و منتظر پاسخ واقدام قانع کننده مسئولین دانشگاه و مدیران دستگاه ها بوده ودر غیر این صورت به وظیفه انقلابی خود عمل خواهدنمود.

 

3-شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با اطلاع از برخی جریان سازی احزاب سیاسی به عنوان کانونها وتشکل های دانشجویی در استان و حضور عده ای از عوامل فتنه 88در بعضی تصمیم گیری ها وتصمیم سازی های دانشگاهی هشدار داده و در صورت عدم اقدام مناسب، در زمان خود به افشای این جریانات و اطلاع رسانی به جامعه دانشگاهی اقدام خواهد کرد.

 

4-شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با استقبال از حضور، رشد وتقویت سایر تشکل های دانشجویی مصوب در دانشگاه های استان، از همه تشکل های قانونی که با ((هویت مسقل دانشجویی خویش)) ، در راستای آرمان گرایی و مطالبه گری جنبش دانشجویی استان فعالیت می کنند حمایت خواهد نمود.

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی