نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. مهر 1393 - 12:33
درپی درخواست استعفاء مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه وبویراحمد برای مدیریت این مرکز برای 4 سال آینده جمع زیادی از اساتید ، نخبگان فرهنگی ، علمی و اکثریت اعضاء محترم شورا ی حوزه علمیه استان خواستار ابقاء وی در منصب فعلی شان شدند.

به گزارش چهارفصل، چند روزی است که خبر های از خداحافظی حجت الاسلام محمد پایدار، مدیر حوزه علمیه استان کهکیلویه و بویراحمد و درخواست حمایت دبیر تشکل طلاب استان از آیت اله ملک حسینی  برای ابقاء مدیر حوزه علمیه استان در منصب  فعلی شان بر روی سایت های محلی استان قرار گرفته است.

 

گفتنی است مدير حوزه علميه كهگيلويه و بويراحمد هفته گذشته در نامه ای به رسانه ها پایان ماموریت چهارساله خود در این مسئولیت را اعلام کرد واین اقدام وی با نارضایتی جمع زیادی از نخبگان استان همراه شد.

 

این در حالی است که حکم وی برای مدیریت چهارسال آینده توسط شورای عالی حوزه علمیه   تمدید شد ولی مدیر حوزه علمیه کهگیلویه وبویراحمد ظاهرا تمایلی به ماندن ندارد و درخواست استعفا نموده است.

 

درپی درخواست استعفا مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه وبویراحمد برای مدیریت این مرکز برای 4 سال آینده  جمع زیادی از اساتید ، نخبگان فرهنگی ، علمی  و اکثریت اعضاء محترم شورا ی حوزه علمیه استان خواستار ابقاء وی در منصب فعلی شان شدند.

 

گفتنی است مدیریت هوشمندانه حوزه های علمیه استان در چند سال اخیر و اقدامات موثر حجت الاسلام پایدار در بحث  وحدت حوزه و دانشگاه ، ارتباط  مستمر با بسیج دانشجویی استان، رضایت مندی و حمایت های قاطعانه مرحوم آیت الله ملک حسینی ، علمای دیگر و نخبگان استان دلیلی بر موفقیت وی در این منصب بوده است.

 

در پایان این پایگاه خبری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ حجت الاسلام پایدار در مدیریت حوزه های علمیه و اقدامات وحدت بخش  وی در این منصب و با توجه به  فرمان سال مقام معظم رهبری از محضر آیت الله ملک حسینی ، نماینده ولی فقیه در استان خواستار است در صورت صلاحدید با استعفای وی موافقت ننمایدو وی را برای مدیریت هوشمند حوزه های علمیه در چهار سال آینده ابقاء نمایند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی