نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. مهر 1393 - 23:15
نشست جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد
در نشست جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:
جهل و ناآگاهی ریشه بسیاری از جرایم/ تلاش اصحاب رسانه برای کاهش جرم در استان
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ریشه بسیاری از جرائم را جهل و ناآگاهی و عدم اطلاع از جرم ،جنایت و مجازات جرم دانست و گفت: ضعف در اطلاع رسانی به موقع و عدم آگاهی بخشی به عموم از طریق رسانه و همکاری نکردن با پلیس می تواند از به وقوع جرم دامن بزند.

به گزارش چهارفصل به نقل از سایت زنان استان کهگیلویه وبویراحمد(ایل بانو) سرهنگ مهدی انصاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا، با اشاره به نقش و مهم رسانه‌ها در پیشگیری و کاهش جرم، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در تحقق امنیت پایدار، پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ناهنجاری‌ها در جامعه دارند.

 

وی ادامه داد: هر چه ارتباط با رسانه ها بیشتر باشد اطلاع رسانی به موقع و جنبه های بازداری دارندگی آن هم بیشتر می شود.

 

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ریشه بسیاری از جرائم را جهل و ناآگاهی و عدم اطلاع از جرم ،جنایت و مجازات جرم دانست و افزود: ضعف در اطلاع رسانی به موقع و عدم آگاهی بخشی به عموم از طریق رسانه و همکاری نکردن با پلیس می تواند از به وقوع جرم دامن بزند.

 

 وی به تأثیر عوامل دینی و فرهنگی در کاهش جرم اشاره و  تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی و دینی ما می تواند از وقوع برخی از جرایم جلوگیری کند.

 

انصاری با اشاره به شعار هفته ناجا، پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار بیان داشت: هفته ناجا از دوشنبه 14مهر تا 20 مهر ماه آغاز می شود.

 

 

وی به برنامه های هفته ناجا اشاره کرد و ابراز داشت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور مسئولان استانی، غبارروبی گلزار شهدا از مهمترین برنامه ها در این هفته خواهد بود.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان میزگرد‌های تخصصی در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد را یکی دیگر از برنامه های مهم در هفته ناجا بیان کرد و گفت:  آگاه‌سازی در خصوص جرائم به مردم از اهم برنامه‌های هفته ناجا در کهگیلویه و بویراحمد است.

 

 

وی از کاهش 18 درصدی کل جرایم در شش ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد و افزود: 67 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در شش ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته را داشتیم.

 

 انصاری از کاهش 4 درصدی نزاع های دسته جمعی طی شش ماه اول سال در استان خبر داد و گفت: همت و تلاش اصحاب رسانه برای کاهش هر چه بیشتر نزاع ها و جرایم از خواسته های ناجا است.

 

وی در پایان با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی در پیشگیری از وقوع جرم درهفته ناجا یادآور شد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم در 20مدرسه استان آموزش‌های پیشگیری از سرقت و سایر جرائم را آموزش خواهد داد.

منبع خبر: ایل بانو

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی