نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. مهر 1393 - 23:06
نماینده 4 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حرف های عجیب محمد جواد ظریف در دیدار با شورای روابط خارجی آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، صحبت های محمد جواد ظریف در دیدار با شورای روابط خارجی آمریکا و هاله اسفندیاری مبنی بر این که اگر غرب با این دولت به تفاهم نرسد، ممکن است مردم پاسخ دیگری به شرایط داده و به دولتی غرب ستیز رای بدهند؛ تعجب اصحاب سیاسی کشور را برانگیخته است و با واکنش هایی از سوی کارشناسان سیاسی، نمایندگان مجلس و مسئولان کشور روبرو شده است.

 

صحبت های مطرح شده از کم ظرفیتی است

 

در همین رابطه علی محمد بزرگواری، نماینده 4 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس با بیان این که غرب ستیزی جزو خط قرمزهای نظام است و ربطی به گروه و دسته خاصی ندارد، بیان داشت: اقای ظریف و رییس جمهور چه وقتی در سازمان ملل حضور پیدا می کنند و چه زمانی که در مذاکرات های مختلف هستند، به نمایندگی از تمام ملت  ایران هستند  نه یک حزب یا گروه و گریش خاص.

 

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در ادامه گفت:  این که وزیر امور خارجه ما که به طرف غربی بگوید اگر شما به ما کمک نکنید مردم به سمت گروه مخالف ما می روند این در واقع یک نوع کم ظرفیتی است.

 

بزرگواری در ادامه افزود:  با همه زحماتی که آقای ظریف و همکارانشان می کشند وطبق خواسته رهبری انقلاب، دولت و تیم مذاکره کننده باید حمایت شوند اما آقای ظریف دیگر نباید این کم ظرفیتی را از خودشان نشان بدهد.

 

نظارت و واکنش نمایندگان نسبت به صحبت های عجیب ظریف

این نماینده مجلس با بیان این که این گونه صحبت کردن باعث خوشحالی دشمن از وجود اختلافات در درون کشور می شود تصریح کرد: باید بگویم این ادبیات و این سخنان کسرشأن یک دیپلمات کار کشته است که امروز در رأس وزارت خارجه هم قرار دارد.

 

بزرگواری با بیان این که یک مسئول نباید برای رأی آوردن و ماندن در منصب برای چند صباحی این چنین صحبت نماید، گفت: نمایندگان زیادی در نطق هایشان نسبت به صحبت های آقای ظریف واکنش نشان داده اند و مجلس قطعاً نسبت این گونه موارد نظارت و بررسی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی