نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. مهر 1393 - 13:51
فرمانده بسیج ناحیه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد از عموم مردم و عشایر استان برای کمک به مردم مظلوم غزه دعوت کرد.

علی ستوده نیا ، فرمانده بسیج ناحیه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی چهارفصل به حمایت همه جانبه اقشار مختلف مردم وبه خصوص عشایر استان از مردم مظلوم غزه اشاره کرد و گفت: عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد همراه با دیگر اقشار مختلف مردم استان و سراسر کشور آماده کمک به مردم مظلوم غزه هستند.

 

وی به نامگذاری  رزمایش گردان های عشایری از سراسر کشور و از ۹ قوم بزرگ ایران اسلامی در کرمانشاه به نام الی بیت المقدس اشاره کردو گفت: با توجه به جنایات بی رحمانه رژیم اشغال گر قدس این رزمایش به نام الی بیت المقدس نام گذاری شده است.

 

فرمانده بسیج عشایراستان در تشریح  نامگذاری  رزمایش الی بیت المقدس گفت:  نامگذاری این رزمایش با این پیام انجام گرفت  که ما خرمشهر را آزاد کردیم و حال با اتحاد و وحدت به سمت آزادی قدس حرکت می کنیم نامگذاری شد.

 

ستوده نیا در ادامه به  طومار  حمایت همه جانبه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد و به خصوص مردم استان اشاره کرد و گفت: عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد برای حمایت همه جانبه از مردم مظلوم غزه طومار خودجوشی را به امضا رساندند که نشان از روحیه استکبار ستیزی عشایر و حمایت از مظلوم است.

 

فرمانده بسیج ناحیه عشایر در پایان به برپایی ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه در تنها شهر عشایری استان اشاره کرد و گفت:  حوزه بسیج شهر مارگون به عنوان تنها حوزه بسیج شهر عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد در روز جمعه اقدام به برپایی ایستگاه مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه می نمایید.

 

 وی در پایان از اقشار مختلف مردم  استان کهگیلویه وبویراحمد جهت حضور در پایگاه های  مردمی جمع آوری کمک به مردم مظلوم غزه دعوت کرد.

 

گفتنی است چندی پیش عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد با امضای طوماری اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم غزه را به نمایش گذاشتند.

 

امضای طومار عشایر کهگیلویه وبویراحمد

امضای طومار عشایر کهگیلویه وبویراحمد

امضای طومار عشایر کهگیلویه وبویراحمد

امضای طومار عشایر کهگیلویه وبویراحمد

امضای طومار عشایر کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی