نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. شهريور 1393 - 16:17
امام جمعه یاسوج ادامه داد: سینما باید در خدمت اسلام، دین و ترویج ارزش‌های اسلامی باشد.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به عمل رهبر انقلاب اظهار کرد: به لطف الهی این عمل با موفقیت انجام گرفت و هیچ نگرانی نیست.

 

امام جمعه یاسوج به تبلیغات برخی از دشمنان در این خصوص اشاره کرد و گفت: دشمنان اقدام به بیان سخنان بیهوده کرده‌اند که خوشبختانه و با دعای ملت ایران، نیت‌های سوء دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

 

حسینی ادامه داد: دشمنان و یاوه‌گویان به امید خدا خواهند دید که مقام معظم رهبری از این کسالت جزئی شفا  پیدا می کنند و رهبری جامعه اسلامی را ادامه خواهند داد.

 

وی به سال روز کشتار فلسطین در 26 شهریور به دستور شاه حسین اردنی در سال 1970 میلادی اشاره کرد و افزود: همواره افرادی  وجود دارند که به ظاهر مسلمان هستند ولی رفیق و هم دست اسرائیل بودند و از این رژیم نامشروع حمایت کردند.

 

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: در هر زمان خیانتی به اسلام و مسلمانان شده از سوی افراد خائن انجام شده و اگر چنین خیانت‌های مسلمان به خود نبود و اسرائیل هرگز قدرت دست‌درازی به سرزمین فلسطین را نداشت.

 

آیت‌الله حسینی به اقرار دلتمردان فلسطین که می‌گویند ایران در راس حامیان ملت فلسطین قرار دارد، اشاره کرد و گفت: به همین دلیل آمریکا و دولت‌های غربی نسبت به ایران کینه دارند.

 

امام جمعه یاسوج افزود: در حال حاضر انقلاب اسلامی به سن بلوغ خود رسیده است و از گردنه‌های دشوار عبور کرده است و دشمنان نمی‌توانند آسیبی به این کشور برسانند.

 

وی در ادامه به روز سینما اشاره کرد و گفت: سینما به عنوان یک وسیله‌ای است که در صورت استفاده مناسب و عمل کردن مطلوب هنرمندان و فیلمسازان موجب هدایت جامعه و ارتقا فرهنگ اسلامی می‌شوند.

 

حسینی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند که سینما باید مربی اخلاق جامعه باشد نه این که مخرب فرهنگ اسلام شود.

 

امام جمعه یاسوج ادامه داد: سینما باید در خدمت اسلام، دین و ترویج ارزش‌های اسلامی باشد.

 

وی به اقدام اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص اعلام اینکه قصد تشکیل یک ائتلاف علیه گروهک تروریستی داعش دارند اشاره و افزود: این گروهک تروریستی در دامان آمریکا پرورش یافته و به وجود آمده است.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: دلیل این چنین سخنی از سوی رئیس‌جمهور آمریکا برای مقابله با داعش آن است که آمریکا احساس خطر کرده و و داعش را خطری برای خود می‌داند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا