نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. شهريور 1393 - 19:17
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد:
70 تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان 28 تعاونی روستایی، 12 تعاونی تولید، شش تعاونی زنان، هفت تعاونی استانی و 24 تعاونی کشاورزی وجود دارد.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، هوشنگ جهانبخش ظهر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت هفته تعاون در سالن اجتماعات کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضمن تبریک هفته تعاون به تعاون‌گران و کارآفرینان اظهار کرد: از حضور تمامی اتحادیه‌ها و تعاونی‌های حاضر در جلسه کمال تشکر را دارم.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان تعاون روستایی شبکه‌ای گسترده و منسجم است که با حجم کمی در سطح استان‌ها و کشور تشکیل شد.

جهانبخش با تاکید بر اینکه تعاون روستایی زنجیره‌ای است که از روستاهای تولید تا مناطق پرجمعیت‌تر از انسجام خاصی برخوردار است، اضافه کرد: این سازمان تاکنون توانسته خدمات مضاعفی را ارائه کند.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به تعداد تعاونی‌‌های کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: در سطح استان 28 تعاونی روستایی، 12 تعاونی تولید، شش تعاونی زنان، هفت تعاونی استانی و 24 تعاونی کشاورزی وجود دارد.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: بیش ‌از یک ششم جمعیت استان یعنی بالغ بر 48 هزار نفر عضو تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها هستند.

جهانبخش با تاکید بر اینکه تعاونی‌های بسیار فعالی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد داریم، افزود: این تعاونی‌ها از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار هستند.

وی خواستار تقویت نیروی انسانی جوان شبکه تعاون روستایی شد و گفت: نیازمندیم که شبکه تقویت شود و از چالش‌های پیش‌روی شبکه تعاون روستایی، نبود نقدینگی است.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از اول مهرماه آمادگی کامل برای تامین آرد استان داریم، اظهار کرد: شرکت تعاون روستایی با انگیزه و پشتکار قوی آمادگی دارد آرد استان را تامین کند.

جهانبخش از فعال بودن دو اتحادیه مرغداران و دامداران در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: با بررسی و بازدیدهای به عمل آمده مشخص شد این دو اتحادیه وظایفی را که به آن‌ها محول شده است به نحو مطلوب و شایسته انجام دادند.

این مسئول با ابراز خرسندی از فعالیت خوب اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد خواستار حمایت و همراهی هرچه بیشتر از تعاونی‌ها شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی