نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. اسفند 1399 - 11:19
شهروندان یاسوجی در خصوص عملکرد چهار ساله شورای شهر یاسوج گفت: وقتی عملکرد خاصی از این شورا ندیده ام چگونه می توانم به این شورا نمره بدهم

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از  صبح زاگرس چند ماهی به پایان دوره چهارساله شورای شهر یاسوج نمانده است و همین امر ما را بران داشت تا در خصوص عملکرد چهارساله این شورای که در زمان تصادی امور با حواشی فراوانی رو به رو بوده است مصاحبه بگیریم.

کی از شهروندان یاسوجی در همین خصوص گفت: شورای شهر نهادی است که اعضای این شورا باید در درون خود بخصوص در حوزه های شهری، عمرانی، نظارت و هماهنگی داشته باشند اما متاسفانه در زمان انتخابات این افراد با رفتن خانه به خانه به دنبال جمع آوری رای هستند.
 

 

وی افزود: اگر این افراد قدری را که برای جمع اوری رای تلاش می کنند برای انجام امورات در حوزه کاری خود انجام دهند دیگر نیازی ندارند که در زمان انتخابات برای به دست آوردن رای از شهروندان به رفتن های خانه به خانه روی بیاورند.

این شهروند یاسوجی در پایان در خصوص نمره ای که به عملکرد این شورای می دهید نیز گفت: وقتی عملکرد خاصی از این شورا ندیده ام چگونه می توانم به این شورا نمره بدهم.

ادامه این گزارش در فیلم زیر آمده است؛

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی