نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. اسفند 1399 - 9:11
شهروندان یاسوجی در خصوص تلاش ها و اقدامات بسیج و سپاه در شهر زلزله زده سی سخت مطالبی را بیان کردند و عنوان داشتند: بسیج و سپاه در همه عرصه های خدمت رسانی حضور دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس زلزله چند روز پیش در شهر سی سخت باعث شد تا دوباره خیل نیرو های نظامی و انتظامی جهت کمک به مردمه زلزله زده سی سخت اعزام شوند، از همان لحظات اولیه این حادثه نیروهای سپاه فتح استان، تیپ 48 فتح با حضور در شهر سی سخت اقدام به برقرار نظم و امنیت همچین کمک رسانی به شهروندان این شهر شدند.

این پایگاه خبری در گزارش مردمی از شهروندان یاسوجی در خصوص تلاش ها و اقدامات بسیج و سپاه در شهر زلزله زده سی سخت سوالاتی را پرسیده که شهروندان یاسوجی به آنها پاسخ دادند.

 یکی از شهروندان یاسوج با بیان اینکه همان گونه که در خبر ها و فضای مجازی آمده است نیروهای سپاه و بسیج در همان لحظات اولیه زلزله به حضور در شهر سی سخت به یاری شهروندان این شهر شتافتند و البته نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه نشان داده اند که پشت در سخت ها در کنار مردم هستند و هیچ گاه مردم و شهروندان آسیب دیده از بلاییای طبیعی را تنها نمی گذارند.

..........................................................

شهروند دیگری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هر وقت نام سپاه می آید اولین چیزی که به ذهنم خطور می کند نام و یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است ،فرمانده ای که از همه چیز خود گذشت تا ستم دیدگان عالم را از بند ستمگران رهایی یابند.

 وی افزود: همان گونه که در این چند روز در رسانه ها مشاهده کردند افرادی از جنس سلیمانی با وجود شرایط سخت آب و هوایی و خطر احتمال آمدند پر لرزه های شدید تر همه خطرات را به جان خریدند و به یاری هم نوعان خود در شهر سی سخت شتافتند.

 

 

این شهروند یاسوجی ادامه داد از همه نیروهای مخلص سپاه که در همه سختی ها به خصوص بلایای طبیعی در کنار مردم هستند صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم عاقبت همه پاسداران انقلاب اسلامی ختم به خیر شود.

 این شهروند کهن سال یاسوجی افزود: امیدوارم همه مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند و همیشه در کنار مردم باشند و به مردم خدمت کنند.

......................................................

فروشنده یاسوجی گفت: در حالی که در زمان جنگ تحمیلی سن بنده قد نمی داد که رشادت های مجاهدان بسیجیان و سپاه پاسداران را به عینه مشاهده کنم افزود: صحنه های کمک رسانه ای  نیرو های انقلابی سپاه و بسیج به شهروندان زلزله زده سی سختی که در این روز های سخت زمستان با آن مواجه شدند تمام رشادت های این مجاهدین فی سبیل الله را برای  من تداعی کرد.

 

وی ادامه داد : امیدوارم مسئولین دولتی مجاهدت و ایثارگری نیرو های انقلابی بسیج و سپاه را سر لوحه کار خود قرار دهند تا شرایط زلزله زدگان سی سختی در این روزهای سخت زمستان به حالت عادی برگردد و امیدوارم با رشادت های که این روز ها نیرو های انقلابی سپاه و بسیج  همچین نیروهای امدادگر از خود نشان می دهند هر چه سریع تر خانه های تخریب شده شهروندان سی سختی از نو ساخته شود.

...................................................

شهروند دیگری از یاسوج نیز ضمن تشکر از مسئولین و فرماندهان رده بالای سپاه که به شهر زلزله زده سی سخت سرزده اند  از آنها خواست تا بازسازی کامل خانه های ویران شده شهروندان سی سختی در کنار آنها بمانند تا هم دلگرمی برای این افراد باشد و باعث تشویق دیگر مسئولین به خدمت به مردم زلزله زده شهر سی سخت باشند.

...........................................................
 

یکی دیگر از شهروندان یاسوجی نیز افزود: نیرو های انقلابی از همان اوایل انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) همه تلاش خود را کردند و جنگ تحمیلی را پیروز مندانه به پایان رسانند.

 وی با بیان اینکه: و بعد زا پایان جنگ تحمیلی نیز سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد عرصه سازندگی شد و همچون دیگر نیرو های مومن انقلاب اسلامی به خدمت رسانی به هم میهنان پرداخت.

 

---

 

 ادامه این مصاحبه در فیلم زیر آمده است؛

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی