نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آذر 1399 - 9:10
متاسفانه کمبود برخی زیرساخت ها در این شرایط کرونایی باعث شده که برخی از شهروندان بدون توجه به پروتکل های بهداشتی جان خود و دیگران را به خطر بیندازند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس کرونا کلمه ای آشنا برای ساکنین جهان است و این روز ها خطر بیخ گوشه شهروندان کهگیلویه وبویراحمد بخصوص شهروندان یاسوجی  است که در این روز ها در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برند و اغلب به اتفاق کسبه و اداره شهر به حالت تعطیلی یا نیمه تعطیل در آمده است.

 با همه این تفاسیر برخی کاغذ بازی ها اداره باعث شده که شهروندانی که این روز ها باید با در خانه ماندن به سلامت خود و جامعه کمک کنند، و باری را از روی دوشه کادر درمان بردارند مجبور هستند  به صف های طولانی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی مراجعه کنند که این موضوع می تواند در نوع خود غم انگیز و البته تاسف بار باشد.

همان گونه که در تصویر قابل شاهده است تجمع دامداران شهرستان بویراحمد در دفتر روستایی این شهرستان برای دریافت حواله جو در شرایط قرمز کرونایی و البته بدون رعایت پروتکل های بهداشتی جای بسی تاسف است.

 نکته اول در خصوص این موضوع می توان به آن پرداخت آیا نمی شود دادن حواله را به صورت مجازی انجام داد؟

آیا بهتر نبود حداقل وقتی شهروندان را مجبور به ایستادن در صف گرفتن حواله می کنند رعایت پروتکل های بهداشتی را در شهرستانی که در وضعیت قرمز کرونایی است به آنها گوش زد کنند.

تا وقتی که چنین موارد در شهرستان بویراحمد رخ می دهد نه می توان امیدی به تغییر  وضعیت کرونا در این شهرستان داشت و نه اینکه می توان به کادر درمان که در چند ماه اخیر بدون استراحت در حال تلاش برای مقابله با این ویروس خطرناک هستند کمک کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی