نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. تير 1399 - 8:46
بازگشایی جاده ارتباطی آبشار یاسوج در این روزهای کرونایی باعث شده است تا با بی توجهی گردشگران و برخی از شهروندان به خطرات این ویروس آژیر قرمز کووید 19 سفید باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس   شیوع ویروس کرونا چند ماهی است که مهمان ناخوانده ساکنین زمین شده و همین مهمان ناخوانده باعث بروز مشکلاتی برای مردم نقاط مختلف آن شده و در بیشتر  کشور ها باعث تعطیلی صنعت گردشگری  آن کشور شده است.

استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص شهر یاسوج نیز از این قضیه مستثنی نیست و همین امر می طلبد که، طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان اجرا شود.

یکی از  مهمترین راه جلوگیری از گسترش این ویروس  مسدود کردن راه های ارتباطی مناطق گردشگری و تفریحی در استان است.

متاسفانه این روزها کرونا با قدرت در استان قربانیان زیادی می گیرد و با همه این تفاسیر چند روزی است که ورودی آبشار بر روی گردشگران بازگشایی و رفت آمد در آن به سهولت انجام می شود.

همان گونه که در تصاویر عصر امروز قابل مشاهده است آبشار یاسوج با حجم زیادی از مسافر روبه رو است  که می تواند زنگ خطری برای ساکنین شهر یاسوج باشد و بدون شک این موضوع ممکن است در انتشار گسترده کرونا ویروس تاثیرگذار باشد.

---

نکته قابل اشاره این است در بسیاری از موارد مردم نکات لازم را رعایت نمی کنند و بی احتیاطی سهوی یا عمدی آن ها می تواند زمینه ساز مشکلات بسیاری باشد.

در همین خصوص نیز حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهار داشت: بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی در جامعه آشکار است.

کلانتری عنوان کرد: رعایت نکردن اصول بهداشتی سبب شده تا با شیب تند شیوع کرونا مواجه شویم و می طلبد در این شرایط، تجمع در تالارها، باغ های تفریحی و حتی برگزاری مراسم عروسی در منزل شخصی تعطیل شوند.

وی ابراز داشت: نظارت ها بر تمامی اماکن استان باید سازماندهی شده باشد و سازمان های متولی هماهنگی داشته باشند تا نظارت ها هدفمند باشد.

 

اما آنچه در این خصوص ضروری بنظر می رسد ورود جدی مسئولان و منع آمد و شد در مناطق گردشگری شهر یاسوج است تا به جای شعار در عمل از شیوع گسترده کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری شود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

---
---
---
---

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا