نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. خرداد 1399 - 8:39
از جمله اصولی که در پیاده رو های جدید یاسوج رعایت می شود، می توان به در نظر گرفتن خط ویژه عبور معلولان و نابینایان اشاره کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس؛ نهضت پیاده روها در شهر یاسوج که برای مدتی در خواب به سر می برد؛  با اجرای موزایک و جدول گذاری پیاده رو های خیابان پاسداران جنب یادمان سانحه هواپیمایی تهران - یاسوج دوباره از خواب بیدار شد.

 

 بعد از گذر مدتی طولانی و فراموش شدن نهضت پیاده رو سازی، شهرداری یاسوج دوباره اقدام به ادامه این کار در یکی از خیابان های پر تردد شهر یاسوج کرد و این بار نوبت نهضت پیاده روی سازی به خیابان پاسداران رسید.

 

 

از جمله اصولی که در پیاده رو های جدید یاسوج رعایت می شود، می توان به در نظر گرفتن خط ویژه عبور معلولان، نابینایان و همچنین پیش بینی فضاهایی برای تامین روشنایی و سایر موارد در سطح پیاده روهاست که در آینده نیازی به زخم کردن و تخریب پیاده روها نباشد، اشاره کرد.

 

متاسفانه در گذشته مصالح و شیوه کار به گونه ای بود که بعد از مدتی و به خصوص در فصل بارندگی شاهد تخریب پیاده روها بودیم که در حال حاضر با رعایت تمامی استانداردها  دیگر جای نگرانی کمتر است.

 

 

مبلمان شهری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پیشانی این منطقه از استان به صورت جدی باید رعایت شود.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

 
 
 
 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی