نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. ارديبهشت 1399 - 10:14
به همت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین جمعیت هلال احمر استان 2200 بسته معیشتی در قالبت کمک های مومنانه در میان نیازمندان شهر یاسوج توزیع شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس با شیوع ویروس کرونا در کشور از اسفندماه گذشته، اشتغال برخی از افراد تحت تاثیر آن قرار گرفته و باعث بروز مشکلاتی برای تامین معیشت خانواده های آنان شد.
 

بدنبال سخنرانی مقام معظم رهبری در نیمه شعبان امسال که فرمودند: " خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان در جامعه شکل بگیرد"، گروه های جهادی به صورت خودجوش در سراسر کشور برای کمک به نیازمندان تشکیل شد.

در حال حاضر شور و شوق مردم برای همدلی و کمک به نیازمندان در سراسر کشور به چشم می خورد و بسیاری از خیران، سازمان های مردم نهاد و همچنین سازمان ها به صورت داوطلبانه در این امر خیر پیشقدم شده اند.

در مدتی که کمپین های کمک مومنانه به راه افتاد شاهد توزیع چند هزار بسته کمک معیستی در بین نیازمندان استان بودیم همان گونه که قابل مشاهده است 2200 بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان به همت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین جمعیت هلال احمر استان بین آسیب دیدگان و خانواده های نیازمند توزیع شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه فتح استان، مدیرکل کمیته امداد، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و هئیت همراه حضور داشتند.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی