نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. ارديبهشت 1399 - 9:27
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمداز توسعه عمرانی 14 دهستان در استان به همت قرارگاه عمران و آبادانی این سپاه خبر داد و گفت : در حوزه های اشتعال و کشاورزی به عشایر کمک می کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس در آستانه روز بسیج عشایر جمعی از عشایر استان با فرمانده سپاه فتح دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار یکی از عشایر استان به بیان  مشکلات جامعه عشایری استان پرداخت و خطاب به فرمانده سپاه فتح گفت : سردار سلیمانی فرمانده اسطوری ، محبوب و قهرمان جمهوری اسلامی نیروهایی را تربیت کرده اند که امنیت و آسایش کشور را مدیون از جان گذشتگی پاسداران سپاه اسلام هستیم.

 

وی در ادامه گفت : از فرمانده جوان سپاه فتح استان می خواهیم با مسئولان استان گفتگو و از آنها بخواهند تا در رفع مشکلات جامعه عشایری تلاش کنند.

 

فرمانده سپاه فتح در این دیدار با اشاره به غیرت عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : عشایر نیروهای مبارز از ابتدای انقلاب اسلامی بوده و در 8 سال دفاع مقدس رشادت های فراوانی از خود نشان دادند.

 

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل اسلحه ، اسب و دام را 3 علاقه مندی اصلی عشایر استان عنوان کرد و از توسعه عمرانی 5 دهستان استان توسط نیروهای قرارگاه عمران و آبادانی سپاه فتح  خبر داد و گفت : مجوز خدمت در  14 دهستان دیگر گرفته شده است و در آینده نزدیک  شروع به کار خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه در حوزه های اشتعال و کشاورزی  به عشایر کمک می کنیم گفت:جهت اطلاع تقریبا  کمتر شورای تامینی داشته ایم که در خصوص مشکلات  عشایر صحبت نکرده باشیم ، و واقعا جای تاسف دارد مدیری در استانی که اکثر آن عشایر هستند درب اتاقش را بر روی عشایر بسته نگه دارد.

سردار خرمدل در ادامه افزود: در خصوص رفع مشکلات عشایر  با استاندار رایزنی های لازم را انجام تا در اولین برنامه ریزی با حضور نمایندگان عشایر و دستگاه های اجرایی مشکلات احسا و در رفع آنها گام برداریم .

فرمانده سپاه فتح در پایان از پیگیری این نهاد انقلابی در خصوص بازگشایی جاده های عشایری خبر داد و گفت : عمده مشکل جامعه عشایری استان در زمستان و مسدود شدن راه های ارتباطی است و با هماهنگی با مسئولان مربوطه کار بازگشایی این جاده را آغاز می کنیم.  

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

انتها پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا