نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. ارديبهشت 1399 - 11:25
مسئول بسیج رسانه سپاه فتح استان از آغاز جشنواره فرهنگی -رسانه ای استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ عباس رضایی مسئول بسیج رسانه سپاه فتح استان در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس بیان داشت: از آغاز شیوع  ویروس کرونا در استان تا کنون با هماهنگی هایی که انجام شده همدلی بسیار خوبی در میان ادارات شکل گرفت.

وی افزود: مجموعه های مختلف سپاه فتح، بسیج فرهنگیان، فضای مجازی سپاه استان، بسیج دانش آموزی و بقیه دستگاه های دولتی هماهنگی خوبی داشتند و در بحث تولیدات رسانه ای، تولید محتوا و همچنین در بحث توزیع این محتواها در شبکه های اجتماعی هم افزایی و هم دلی خوبی انجام شده است.

عبایس رضایی ادامه داد: صدا و سیما نیز در بخش های تولیدات مختلف  زحماتی بسیاری کشیده است.

وی گفت: نیاز است در ماه رمضان نیز کارهایی انجام شود ؛ از جمله کارها می توان به کمک های مومنانه اشاره کرد، همچنین مناسبت هایی که در این ماه در پیش داریم مثل میلاد امام حسن(ع) ، شب های قدر، روز قدس و اینکه پایان ماه مبارک رمضان با سوم خرداد که روز آزادسازی خرمشهر همراه است نیاز است .

رضایی تصریح کرد:  امروز نشستی یرای هم افزایی رسانه ها برگزار شد و قرار است جشنوار فرهنگی، هنری و رسانه ای را از روز جمعه آغاز کنیم که بتوانیم در بخش تولیدات رسانه ای خبرنگاران در پایگاه های خبری، موشن گرافیک، انیمیشن، کلیپ  کار کنند.
 

مسئول بسیج رسانه استان در پایان گفت: مشارکت دستگاه ها خوب بود که با همکاری دیگر  دستگاه ها برنامه های خوبی برای برگزاری در برنامه داریم.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی