نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. ارديبهشت 1399 - 9:11
نماینده ولی فقیه در استان گفت: همه دستگاه های اجرایی استان موظفند در خصوص رفاه و آسایش کارگران خصوصا بیمه و حقوق کارگران آستین همت بالابزنند و گره ای از مشکلات کارگران باز کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس به مناسبت روز کارگر همایش تجلیل از کارگران برتر استان در دفتر آیت الله نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهریاسوج برگزارشد.

 

در این نشست ابتدا پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سخنانی را در وصف کارگران بیان کرد و سپس  رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 14000شهید کارگری کشور بیان داشت: استان ما دارای 36 شهیدکارگری بوده و به جهت ارج نهادن به مقام شامخ این شهیدان والامقام می طلبید تا جشنواره بزرگ شهدای کارگری رابرگزارکنیم.

 

 

وی ادامه داد: اما به جهت شیوع ویروس کرونا این افتخار میسر نشد که درصورت میسر شدن شرایط، یادواره شهدای بسیج کارگری استان را برگزارخواهیم کرد.

در ادامه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان افزود: 74 هزاربیمه شده تامین اجتماعی درسطح استان داریم که متاسفانه بر اثرشیوع ویروس کرونا 7400نفر در سامانه بیمه تامین اجتماعی بیکار شده اند که با رایزنی های انجام گرفته بدنبال حل مشکلات این عزیزان هستیم.

 

نیک مرام ادامه داد: گرچه شیوع ویروس کرونا شرایط را جهت برگزاری مراسمات رسمی فراهم نکرد اما به اتفاق دستگاه‌های متولی همچون سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان، سازمان تامین اجتماعی استان، بصورت کارگاهی بازدیدهای میدانی و دیدارهای چهره به چهره با کارگران را داشتیم که خوشبختانه بازتاب خوبی درفضای مجازی بهمراه داشته است.

 

در ادامه نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهریاسوج هم با اشاره به روز کارگر از شان و جایگاه کارگران از صدراسلام تاکنون و احادیث و روایات بیشمار در این خصوص اشاره کرد و بیان داشت: کارگران، جهادگران فی سبیل الله هستند و هر روز بنام روزکارگر است زیرا چرخه اقتصادی بوسیله کار کارگران به حرکت درمی‌آید.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: همه دستگاه های اجرایی استان موظفند در خصوص رفاه و آسایش کارگران خصوصا بیمه و حقوق کارگران آستین همت بالابزنند و گره ای از مشکلات کارگران باز کنند.

 

آیت الله حسینی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید گفت: همه دستگاههای اجرایی از جمله سازمان تامین اجتماعی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب در راه اندازی واحدهای تولیدی نهایت همکاری وتلاش را داشته باشند.

 

درپایان از 19 کارگر برتر استان  و یک واحد تولیدی نمونه تجلیل و لوح و هدایایی به رسم یادبود به آنان تقدیم شد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی