نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. ارديبهشت 1399 - 15:28
حمید خرم دل: ساخت و تجهیز مراکز درمانی در استان علاوه بر اینکه کمک به توسعه زیر ساختهای بهداشت و سلامت در سطح استان است، زمینه دسترسی و ارایه خدمات درمانی به مردم را فراهم می آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از  صبح زاگرس، حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد و هیئت همراه از مرکز درمانی شهدای بسیج گچساران وابسته به موسسه خدمات درمانی بسیجیان سپاه فتح بازدید بعمل آوردند.

 

فرمانده سپاه فتح ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه خدمات درمانی بسیجیان استان و با تاکید بر ارزشمندخواندن اقدامات انجام شده توسط این موسسه از برخی برنامه های پیش روی سپاه در استان در زمینه بهداشت و درمان خبر داد.

 

وی گفت: ساخت و تجهیز اینگونه مراکز در استان علاوه بر اینکه کمک به توسعه زیر ساختهای بهداشت و سلامت در سطح استان است و زمینه دسترسی و ارایه خدمات درمانی به مردم،علی الخصوص در نقاطی از استان که دسترسی مردم به خدمات درمانی کمتر است را فراهم می آورد.

 

 

 

 

غلامیان مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان در این دیدار گفت: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و با زیر بنای یک هزار و دویست متر مربع درسه طبقه ساخته شده است که بخش های عمومی و تخصصی، خدمات پرستاری و فیزیوتراپی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و داروخانه را داراست، که تا چند روز آینده دو بخش عمومی و دندانپزشکی فعالیت خود را آغاز می کنند و به فاصله بسیار کم زمانی نیز سایر بخشها هم فعال و آماده ارایه خدمات به شهروندان گچسارانی خواهد بود.

 

وی گفت: اینگونه مراکز ظرفیت های بسیار ارزشمندی در مواقع بروز بحران های طبیعی و... را دارند که دسترسی سریع مردم به خدمات درمانی را مهیا می‌سازند.

 

 

 

غلامیان در ادامه بیان داشت: همان طوری که در بحران شیوع کرونا ویروس، کلیه ظرفیت های سپاه و بسیج در خدمت مردم بودند، اینگونه مراکز درمانی بصورت منظم و با تمامی امکانات و نیروی انسانی تحت امر در کنار سایر مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی در استانها و حتی وزارت بهداشت به مردم خدمت رسانی کردند.

 

وی ابراز داشت: امیدواریم با همکاری و همت سایر مسیولین استانی شاهد ارایه خدمات بهداشتی و سلامت که از نیازهای اصلی و اساسی هر جامعه  است باشیم و بتوانیم گام موثری در زدودن محرومیت از چهره استان برداریم و بزودی شاهد شروع فعالیت گسترده مرکز درمانی شهدای بسیج گچساران باشیم.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی