نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. فروردين 1399 - 10:32
در حالی که مسئولان میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از تعطیل بودن مناطق گردشگری استان خبر می دهند اما به خبری از تعطیلی در چشمه میشی دنا نیست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس شیوع ویروس کرونا در ایران و به تبع آن در کهگیلویه و بویراحمد و از طرفی قرار گرفتن در ایام فصل گردشگرپذیر این استان، باعث شد که مسئولان با اتخاذ تدبیری اقدام به بستن تمامی مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری کنند.

 

معاون گردشگری،اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز صبح امروز در همین خصوص گفت: به‌دلیل ادامه شیوع بیماری کرونا همچنان مکان های گردشگری استان تعطیل است.

 

یکی از مناطق گردشگرپذیر کهگیلویه و بویراحمد، چشمه میشی در شهرستان دنا و شهر سیسخت است که به نظر می رسد خبری از تعطیلی در آن نباشد.

 

یکی از شهروندخبرنگاران این پایگاه خبری با ارسال فیلمی که روز گذشته ضبط شده است اعلام می کند که مسیرهای منتهی به چشمه میشی باز بوده و خبر از تعطیلی در آن نیست.

 

حال باید دید این اقدام از روی سهل انگاری انجام گرفته است یا واقعا اصلا نظارتی بر  بسته ماندن مراکز گردشگری در استان وجود ندارد.

 

انتها پیام/

 

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا