نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. دى 1398 - 13:09
پیگیری های رسانه ای نتیجه داد
برطرف شدن مشکلات زیر گذر پل سوم بشار+تصاویر
پروژه پل سوم بشار را می توان از عجب ترین پروژه های عمرانی در سطح مرکز استان نامید که بعد از افتتاح حرف و حدیث های بسیاری را به همراه داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس؛پروژه پل سوم بشار را می توان از عجیب ترین پروژه های عمرانی در سطح مرکز استان نامید که بعد از افتتاح حرف و حدیث های بسیاری را به همراه داشت.

 

پل سوم بشار که در راستای تسریع در تکمیل تردد و تسهیل کاهش ترافیک در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد، بعد از گذشت چند ماه از افتتاح و با بارش های سیل آسا به خوبی نقاط ضعف خود را نشان داد.

 

 

 

این پل به طول ۱۳۰ متر و دارای دو  دهانه ۲۵ متری و  دو دهانه ۴۵ متری است که دو  باند رفت و برگشت با عرض هرکدام ۱۱ متر دارد، چند ماه پیش افتتاح شد و  با بهره‌برداری از پل آن ترافیک در سطح شهر یاسوج به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافت.

 

یکی از مشکلات این پل که بعد از بارش های سیل آسای اوایل بهار امسال به خوبی خود نمایی کرد، زیرگذر پل سوم بشار یا همان جاده کمربندی پارک ساحلی بود که با بارش های اوایل بهار آب جای از جداول کناره پل به دلیل کوچک بودن پل های هدایت کننده اب های سطحی وارد جاده شود و عبور و مرور را بر خودروهای عبوری سخت کند.

 

این پایگاه خبری در چند گزارش به خوبی این موضع را بررسی نمود که بعد از گذشت ده ماه از این موضع مسئولان به حل این مشکل پرداختند.

 

 همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است زیر گذر پل سوم بشار به صورت کامل ترمیم و جداول و پل های هدایت کننده آب جاری به رودخانه عریض تر شده است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 
---
---
---
---
---
---

 

انتها پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی