نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. مرداد 1398 - 15:25
شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد دارای مکان های زیبای گردشگری زیادی است که باعث شده لقب پایتخت طبیعت ایران را یدک بکشد. در همین خصوص از مردم یاسوج در مورد دو مکان گردشگری این شهر سوالاتی را پرسیده ایم که جواب های قابل توجهی را دریافت نموده ایم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد دارای مکان های زیبای گردشگری زیادی است که باعث شده لقب پایتخت طبیعت ایران را یدک بکشد. در همین خصوص از مردم یاسوج در مورد دو مکان گردشگری این شهر سوالاتی را پرسیده ایم که جواب های قابل توجهی را دریافت نموده ایم.

یکی از شهروندان یاسوجی در همین خصوص با بیان اینکه آبشار یاسوج را ترجیح می دهد از دلایل خود برای انتخاب نکردن پارک جنگلی نبود امکانات رفاهی در آن و دور دست بودن نسبت به آبشار را مهمترین دلایل خود بیان داشت.

یکی دیگر از شهر.وندان دلیل انتخاب آبشار یاسوج را نیز به دلیل خنکی هوا در آن همچنین دارا بودن امکانات رفاهی ، وجود سوپرمارکت ها و رستوران های متعدد بیان داشت.

 با این تفاسیر می توان دریافت که نبود زیر ساخت های مناسب گردشکری در پارک جنگلی باعث شده که شهروندان یاسوجی چندان میلی بله رفتن به این مکان زیبا ندارد و همین موضوع مسئولان مربوطه را باید هوشیار سازد که باید زیر ساخت های مناسب را در این مکان زیبا که در بام یاسوج نیز واقع شده فراهم سازند تا شهروندان یاسوجی با خیال راحت بتوانند از مکان به شایستگی استفاده نمایند.

 البته نمی توان زیبایی های آبشار یاسوج را زیر سوال برد اما در چند سال گذشته به دلیل به دلیل رواج باغ های تفریحی که عمدتا نیز تبدیل به قهوخانه شده اند باعث شده که شهروندان یاسوج از رفتن به این مکان با خانواده دچار سردرگمی شوند.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی