نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. اسفند 1397 - 12:30
بلوارهای شهر یاسوج این روز ها چهره ای فرسوده و خسته به خود گرفته اند که می طلبد مسئولان شهری گوشه چشمی به این بلوار ها داشته باشند.رنگ امیزی و ترمیم جداول این بلوار ها در این چند روز مانده تاسال تحویل از ضرورت های زیبای شهری در ایام نوروز است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل شاید آب و هوایی همچنین برخورداری از مزیت مرکز استان بودن در دو ده اخیر با رشد روز افزون جمعیت مواجه شده است که این رشد جمعیت مسئولان شهری را به تلاش چند برابر وادار می نمایید تا بتوانند تمامی امکانات شهری را در همه مناطق شهر گسترش دهند.

 

---

 

خیابان های شهر یاسوج  بخصوص جداول بلوار های آن در این چند روز مانده تا عید هیچ رنگ و روی از سال نو را بخه مخاطبان  گردشگران  منتقل نمی کند که با صرف هزینهای اندک می شود کار باز سازی و مرمت آن را انجام داد تا در این واپسین روز های مانده تا سال جدید چهره ای نو به خود بگیرد .

 

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است متاسفانه به دلیل بخورد خودرو های عبوری با جداول بری نقاط این بلوارها باعث صدمه زدن به آنها شده است که بعضا در برخی نقاط باعث از بین رفتن کامل آنها نیز شده است.

 

---

 

شهرداری یاسوج در این روزها که به پایان سال 97 نیز نزدیک می شویم می تواند با بررسی  مشکلات این بلوارها  که به راحتی قابل حل اند به بازسازی جداول کناری بلوار، ترمیم و رنگ آمزی جداول ، ترمیم بخش های از چمن بلوار  که به دلیل رفت و امد در ان از بین رفته همچین ساخت پیاده رو های جدید برای جلوگیری از راه رفتن افراد در داخل چمن بلوار، این خیابان ها و بلوار هارا دوباره بازسازی نماید.

 

در ادامه تصاویری از فعالیت شهرداری یاسوج در این بخش از شهر را مشاهده می کنید:

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی