نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. بهمن 1397 - 8:23
عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با سفر به حوزه انتخابیه خود چندین طرح عمرانی و ورزشی را افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ عدل هاشمی پور نائب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه انتخابیه خود در آیین افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه عمرانی و ورزشی شرکت کرد همچنین به دیدار مردم چند روستا در بخش سرفاریاب رفت.

 

افتتاح اولین چمن مصنوعی در شهرستان کهگیلویه

نماینده مردم کهگیلویه در آیین افتتاح و بهره برداری از این چمن مصنوعی ضمن قدردانی از وزیر نفت گفت: در سفر وزیر نفت  به کهگیلویه مجوز احداث 8 چمن مصنوعی را با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان خارج از همه اعتبارات ملی و استانی اخذ شد که امروز شاهد بهره برداری از اولین چمن مصنوعی در شهرستان کهگیلویه هستیم و از ابن بابت خدا را شاکرم و از همه عوامل دست اندرکار در اجرای این پروژه سپاسگزارم.

---

نایب رئیس کمیسیون انرژی خطاب به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره شهرستان ضمن تشکر ار تلاش ها و همکاری هایشان اظهار کرد: انتظار دارم سایر پروژه های در دست اجرا، طی یک برنامه زمانبندی فشرده، هرچه سریع تر تکمیل و به ورزشکاران و ورزش دوستان اهداء شوند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی افزود: همچنین تعداد 12 چمن مصنوعی دیگر از طریق رایزنی با سازمان برنامه بودجه اخذ مجوز و تأمین اعتبار شده اند، که لازم است اداره کل ورزش و جوانان استان هرچه سریع تر مراحل اداری را انجام و نسبت به آغاز عملیات اجرایی اقدام کند.

 

---

هاشمی پور این اقدامات را خدمات نظام به مردم دانست و توصیه کرد: همگان به خصوص ورزشکاران وظیفه دارند در حفظ و نگهداری این سرمایه ها نهایت دقت و تلاش را داشته باشند.

گفتنی است در این برنامه حاج آقا عمرانی نژاد از اعضای هیئت علمی دانشگاه و دهیار روستا به نمایندگی از اهالی روستا از خدمات عمومی نماینده مردم به ویژه در توسعه ورزش قدردانی کردند.

لازم به ذکر است به پیشنهاد سردار هاشمی پور روبان این طرح ورزشی به دست دو نفر از ورزشکاران قیچی و به بهره برداری رسید.

---

.............................................................................

بهره برداری از طرح ویژه گردشگری روستای الگن از توابع چاروسا

نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از طرح ویژه گردشگری روستای الگن  ضمن تشکر از حضور شاملو قائم مقام بنیاد مسکن کشور در کهگیلویه گفت:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتکارات و یادگارهای امام راحل در جهت خدمت رسانی بیشتر در قالب های مختلف به مردم خصوصا روستاییان تأسیس شده است.

---

هاشمی پور ضمن قدردانی از عملکرد مجموعه بنیاد مسکن اظهار داشت: واقعیت این است که خدمات گسترده و ارزشمندی در کهگیلویه بزرگ در بحث بهسازی و آسفالت معابر روستایی و پرداخت تسهیلات احداث و بازسازی صورت گرفته که صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس استمرار خدمات بنیاد مسکن را لازمه امید به زندگی در روستاها دانست و افزود: ضرورت دارد بخاطر جلوگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی، خدمات و عملکرد این نهاد مردمی گسترش یابد. قائم مقام بنیاد مسکن کشور و مدیر کل بنیاد مسکن استان از پیگیری ها و تلاش های هاشمی پور در رفع مشکلات حوزه روستایی قدر دانی کرد.

 

...............................................................................

دیدار با مردم روستاهای بخش سرفاریاب

در این دیدارهای مردمی و چهره به چهره که فرماندار چرام، بخشدار سرفاریاب و تعدادی از اعضای شورای اداری شهرستان و بخش، هاشمی پور را همراهی می کردند تصمیمات خوبی جهت رفع محرومیت این روستاها گرفته شد.

---

نماینده کهگیلویه بزرگ ارائه خدمت بیشتر به روستائیان به منظور ادامه سکونت در روستا و جلوگیری از مهاجرت آنان را وظیفه مسئولان دانست و گفت: از آنجاییکه شغل مردم روستا دامداری و کشاورزی است و این دو شغل ارزشمند، منبع تولید و خدمت به دیگر شهروندان است، خدمتگزاری به آنان وظیفه همه مسئولان و در حقیقت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب نیز هست.

در این دیدارهای صمیمانه، ساکنان روستا نیازمندیهای عمده ی خود را به صورت رو در رو با نماینده مطرح و تقاضای رفع آنها را داشتند که عبارت بودند از: آب شرب و کشاورزی، گازکشی، جاده های روستایی و نبود مکان ورزشی.

---

 هاشمی پور از طریق هماهنگی با مسئولان مربوطه تقاضای رسیدگی و پیگیری کرد که مقرر شد: موارد مربوطه از طریق دستگاههای متولی، کارشناسی و برآورد هزینه شوند تا از طریق منابع استانی و در صورت لزوم پیگیری در وزارتخانه‌های مربوطه تأمین اعتبار و هرچه سریع تر عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

---

ضمن اینکه نماینده اختصاص یک چمن مصنوعی به روستای مندان را در دستور کار خود قرار داد.

لازم به ذکر است که در این سفر مشکلات روستاهای مندان، سرتاوه، آبلک و پشت چنار از توابع سرفاریاب مورد بررسی قرار گرفتند.

 

---

 

.........................................................................

 

افتتاح و بهره برداری از طرح آبرسانی روستای سرتاوه از توابع بخش سرفاریاب شهرستان چرام

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در این آیین گفت: خدا را شاکرم که این پروژه آبرسانی به بهره برداری رسید و مردم منطقه به مطالبه به حق خود رسیدند.

 

---

 هاشمی پور ارائه این خدمت به مردم را نتیجه همکاری، تعامل و تلاش های جمعی مسئولان دانست و بر همکاری همه جانبه جهت خدمت رسانی بیش از پیش به روستاییان تأکید کرد

اهالی روستا، مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان و فرماندار چرام در این برنامه از پیگیری های نماینده کهگیلویه بزرگ قدردانی نمودند.

 

انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی