نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. بهمن 1397 - 8:09
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی روز شلوغ و پرکاری را تجربه کرد و چندین طرح را در حوزه انتخابیه خود افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی روز شلوغ و پرکاری را تجربه کرد و چندین طرح را در حوزه انتخابیه خود افتتاح کرد.

 

افتتاح و بهره برداری از مخزن هزار مترمکعبی آب شرب شهرک ولیعصر در شهرستان بهمئی

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: تولید و اشتغال، نیاز مردم منطقه و توجه ویژه به زیرساخت ها در حوزه کشاورزی از اولویت هایی است که انتظار میرود در دستور کار مسئولان ارشد استان به ویژه متولیان آب و جهاد کشاورزی قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی با تأکید بر لزوم تمهیدات لازم جهت استفاده هرچه سریع تر شهرستان بهمئی از سد مارون اظهار داشت: ضرورت دارد مسئولان نسبت به احداث ایستگاه پمپاژ آب، تمام تلاش خویش را بکار گیرند تا زمینه کار و توسعه برای مردم فراهم گردد.

 

---

هاشمی پور در ادامه افزود: خدمات امور آب استان را شایسته تقدیر دانست و گفت: انتظار میرود اداره امور آب استان طی یک برنامه زمانبندی فشرده و کنترل مستمر پروژه نسبت به ادامه کار و به بهره برداری رسیدن هرچه سریع تر طرح آبرسانی به شهر لیکک اقدامات لازم را به عمل آورد.

داوودی مدیر امور آب استان در این آیین ضمن قدردانی از تلاش های نماینده مردم کهگیلویه، چرام بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: هاشمی پور تمام تلاش خود را در به بهره برداری رسیدن پروژه انجام دادند که انتظار داریم در ادامه کار نیز همکاری و حمایت نمایند .

گوهرگانی معاون امور اقتصادی استاندار در این برنامه نیز ضمن تشکر از پیگیریهای هاشمی پور افزود: وظیفه خود می دانم که از نماینده کهگیلویه بخاطر تلاش برای رفع محرومیت قدردانی کنم چراکه روزی نیست که پیگیر رفع موضوعات مختلف شهرستانهای 4گانه نباشند.

.............................................................................

 

کلنگ زنی طرح پرورش شترمرغ در شهرک ولیعصر شهرستان بهمئی 

---

هاشمی پور در این آیین گفت: با توجه به لزوم حضور بخش خصوصی در توسعه و سرمایه‌گذاری و نگرانی آنان از مراحل زمانبر و پر پیچ و خم اداری، ضرورت دارد معاون اموراقتصادی استاندار و سایر دستگاههای متولی با هماهنگی با بانک های عامل اقدامات لازم در خصوص آسان سازی دریافت تسهیلات از سوی متقاضیان را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند

..............................................

 

تکمیل استادیوم ورزشی و ساختمان ورزش های رزمی

 

---

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان در آیین تکمیل و بهره برداری از استادیوم ورزشی شهر لیکک ضمن تشکر از خدمات متعدد نماینده کهگیلویه ب در حوزه ورزش گفت:: تکمیل استادیوم ورزشی و چمن مصنوعی شهر لیکک و سالن ورزشی چند منظوره سرآسیاب یوسفی با پیگیری  هاشمی پور و تأمین اعتبار از سوی وزارت نفت، احداث و به بهره برداری رسیدند.

 

---

.....................................................................

افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره بخش سرآسیاب یوسفی

---

نایب رئیس کمیسیون در این برنامه گفت: علاوه بر خدمات انجام گرفته، چندین طرح ورزشی دیگر در شهرستان بهمئی و سایر نقاط حوزه انتخابیه در حال اجرا می باشند که اعتبارات آنها خارج از بودجه های شهرستانی و استانی تأمین شده که در آینده ی نزدیک شاهد به بهره برداری رسیدن آنها خواهیم بود.
......................................................................

 

افتتاح پروژه کاهش تلفات و ضعف ولتاژ شهر لیکک

 هاشمی پور در این آیین تقویت برق و کاهش ضعف ولتاژ را مطالبه به حق مردم دانست و گفت: به همین منظور دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت نسبت به تقویت برق ضرورت دارد.

 
---

نایب رئیس کمیسیون انرژی اظهار داشت: اعتبار لازم برای تقویت موقت پیش بینی و اخذ اعتبار گردیده که لازم است اداره برق شهرستان بهمئی با هماهنگی مدیرعامل برق استان، نیازمندی ها را اولویت بندی نموده تا با همکاری وزارت نیرو اقدامات لازم به عمل آید.

هاشمی پور نیروگاه 750 مگاواتی سیکل ترکیبی پادوک دهدشت را سرمایه ای عظیم در تولید برق دانست و افزود: نیروگاه پادوک توسط بخش خصوصی در حال اجرا است که توربین آن هم اکنون در کشور ایتالیا در حال ساخت و از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار است که با بهره برداری از آن، مشکلات برقی منطقه مرتفع و صادرات برق نیز در مدار قرار می گیرد.

.............................................................

 

بهره برداری از 52 واحد منزل مسکونی برای معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی 

---
---
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی