نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. دى 1397 - 18:00
پایگاه خبری چهارفصل با اجرای منظم برنامه "در شهر" به بررسی مشکلات شهرهای استان تا حصول نتیجه می پردازد، از همین رو مرتبا پیگیر حل مشکلات ارسالی شهروندخبرنگاران این رسانه از طریق برنامه "در شهر" خواهیم بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد بعنوان یکی از جوان ترین شهر های ایران شاخته می شود و بهمین جهت می طلبد شهرداری این شهر مهاجرت پذیر، توان مضاعفی جهت اجرای وظایف محوله اش به میان آورد.

 

پایگاه خبری چهارفصل با اجرای منظم برنامه "در شهر" به بررسی مشکلات شهرهای استان تا حصول نتیجه می پردازد، از همین رو مرتبا پیگیر حل مشکلات ارسالی شهروندخبرنگاران این رسانه از طریق برنامه "در شهر" خواهیم بود.

 

---
 

 با توجه به این وضعیت جوانی متاسفانه شاهد آن هستیم که مناطقی از شهر یاسوج که اولین مسکن های شهری در آنجا بنا نهاده شده است، بعد از گذشت سال ها رسیدگی مناسبی به این مناطق نمی شود. اما با نگاه به زیرساخت های فرسوده و بعضا  قدیمی این مناطق شهری شامل محمود آباد و خیابان های شهادت ها و ...  متوجه می شویم که شرایط این خیابان ها در حد یک روستا هم به شمار نمی رود.

 

---
 

در اینجا می خواهیم دو مورد از این مکان ها که باوجود اینکه یکی از قدیمی ترین مناطق شهری در یاسوج هستند اما از امکانات رفاهی شهری مناسب برخوردار نیستند را معرفی کنیم:

خیابان های شهادت و توحید شهر یاسوج که هر دو جنب خیابان باقر خان واقع هستند علی رغم مشکلات زیر ساختی که دارند شاهد آن هستیم که فقط دو کوچه از این خیابان ها مورد ترمیم و آسفالت ریزی قرار گرفته است و مثل اینکه بقیه کوچه ها را به فراموشی سپرده شده است.

 

 در تصاویری که مشاهده می کند وقتی به خیابان باقرخان یاسوج وارد می شویم از هر دو طرف خیابان های شهادت و توحید قرار دارند که با وجود قدمت زیاد، وقتی به داخل این خیابان ها می رویم متوجه می شویم که تنها یکی دو خیابان از خیابان های توحید و شهادت آسفالت شده است و بقیه را به حال خود رها کرده است.

 

---

 

 باید نشست و منتظر ماند که آیا شهرداری یاسوج برای رفع تکلیف این کار را انجام داده است و یا اینکه درنظر دارد در آینده ای نچندان دور دست به ترمیم بقیه خیابان های شهادت و توحید بزند.

آیا بهتر نیست مسئولان اجرایی بخصوص شهرداری وقتی می خواهند دست به ترمیم آسفالت خیابان های شهری بزنند ابتدا یک خیابان و کوچه های آن را ترمیم کلی کنند و بعد به سراغ دیگر خیابان ها بروند.

 

ادامه تصاویر در زیر آماده است؛

 

---
---
---
---
---
---

 

 

انتهای  پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی