نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. دى 1397 - 8:29
عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه خود بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در یک روز پرکار به بازدید از چندین پروژه عمرانی پرداخت .

هاشمی پور ابتدا از تصفیه خانه آب شرب سرفاریاب بازدید به عمل آورده  و تاکید نمود که این پروژه برای افتتاح در دهه فجر انقلاب اسلامی آماده شود.

وی همچنین در بازدیدی دیگر از سالن ورزشی شهر سرفاریاب و  بر اتمام هرچه سریع تر این پروژه تاکید نمود. در این بازدید فرماندار و امام جمعه چرام و هیت همراه عدل هاشمی پور را همرامی می کردند.

گفتنی است عملیات اجرایی این سالن بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار آن با رایزنی نماینده مردم کهگیلویه، چرام و لنده از وزارت نفت اخذ شده است.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عدل هاشمی پور همچنین با اعضا و شهردار شهر قلعه رئیسی نشستی را برگزار کرد

همچنین نماینده کهگیلویه،چرام و لنده با اعضای شورا و شهردار شهر قلعه رئیسی نشستی را برگراز کرد که در این نشست، ابتدا رئیس، تعدادی از اعضای شورا و شهردار بخشی از مشکلات شهر قلعه رئیسی نظیر ریزش بلوار ورودی شهر را بیان نمودند.

هاشمی پور ضمن تمجید از هماهنگی اعضای شورا و شهردار و انتظار استمرار آن جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم گفت: انتظار میرود تکمیل کمربندی شهر در دستور جدی باشد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی رایزنی و هماهنگی با شرکت گاز استان در جهت کمک به شهرداری را در دستور کار خود دانست و اظهار داشت: تأمین خسارات وارده به خیابانها و معابر شهری قلعه رئیسی نیاز به حمایت بیشتر و حسن توجه شرکت گاز استان دارد که شایسته است مدیر عامل شرکت گاز توجه بیش از پیش داشته باشد.

هاشمی پور طی تماس تلفنی با معاونت امور عمرانی استاندار و ریزش بلوار ورودی شهر، خواستار توجه جدی و ضرورت تأمین اعتبار ساخت دیوار حایل شد که با استقبال معاونت عمرانی با انجام کارشناسی موضوع و تأمین اعتبار اولیه موافقت نمود. 

در پایان شهردار و اعضای شورا از حضور سردار هاشمی پور در بین مردم و پیگیری های عمومی وی نظیر گازرسانی به بخش چاروسا و تکمیل ورزشگاه قلعه رئیسی تشکر و قدردانی نمودند.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه، چرام و لنده با اهالی روستاهای فاریاب توت، کلاب و سردره از توابع بخش چاروسا  نیز دیدار نمود

در این دیدارها  هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه، چرام و لنده  از نزدیک و چهره به چهره با این مردم خونگرم و با صفا به گفت و گو پرداخت و پای صحبت های آنان نشست.

 این دیدار ابتدا برخی از مشکلات عمومی از قبیل نبود گاز، مشکلات ایاب و ذهاب دانش آموزان، راه ارتباطی، نوسانات برق و افت ولتاژ توسط شورا، دهیار و خود اهالی بیان گردیدند.

 

نماینده مردم کهگیلویه، چرام و لنده  در مجلس خود را موظف به پیگیری و رفع این مشکلات مردم دانست و گفت: عملیات اجرایی خط اصلی گازرسانی از قلعه رئیسی به سمت این روستاها و سایر روستاهای همجوار در حال کار انجام است  و برخورداری این روستاها از نعمت گاز به صورت جدی در دستور کار است.

همچنین دانش آموزان روستاهای مذکور که در سایر روستاهای همجوار مشغول به تحصیل هستند و مشکل رفت و آمد دارند مقرر شد با همکاری، شوراها، دهیاران، مدیران مدارس و رضایت اولیاء، با رعایت جوانب لازم، سرویس ایاب و ذهاب برای آنان در نظر گرفته شود و قرارداد مکتوب به دفتر نماینده ارسال تا هزینه آن تا پایان سال تحصیلی از طریق خیرین تأمین گردد.

 

همچنین مقرر شد اداره برق شهرستان کهگیلویه کارشناسی لازم را انجام و نسبت به افزودن ترانسفورماتور اقدام نماید.
زیرسازی و آسفالت راه ارتباطی از روستای کلاب تا سردره با هماهنگی انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی استان در دستور کار قرار گرفت.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عدل هاشمی پور  همچنین در آیین افتتاح نخستین مرکز یادگیری محلی سوادآموزی چاروسا مطرح کرد: 

بهره برداری از این مراکز در راستای چشم انداز فرهنگی و از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم می باشد.

سردار هاشمی پور ضمن قدردانی از اداره کل آموزش و پرورش و حوزه نهضت سواد آموزی این اداره کل گفت: انتظار میرود این مراکز گسترش یابند و مهارت های ارائه شده به صورت کاربردی و متناسب با نیازمندی ها و مطابق با سبک زندکی اسلامی و در جهت بهبود و ارتقاء سطح زندگی مردم و در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی باشند.

 

نایب رئیس کمیسیون انرژی برخی از خدمات ارائه شده نظیر گازرسانی به این مناطق را یادآور شد و افزود: همه این خدمات به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در جهت رفاه مردم و ارتقاء سطح کیفیت زندگی آنان می باشد.

معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش در این برنامه ضمن تقدیر از مهندس هاشمی پور اظهار داشت: نماینده مردم  کهگیلویه، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بازوی توانمند آموزش و پرورش بوده و در رفع مشکلات مدارس و گسترش فضاهای آموزشی عملکرد بسیار موفقی داشته است.
 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

نماینده مردم کهگیلویه،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پایان نیز  از پروژه گاز رسانی به امامزاده سید محمود (ع) و سایر روستاهای در مسیر و همجوار بازدید به عمل آورد.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی