نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. دى 1397 - 8:37
شهرداری یاسوج را می توان از جمله شهرداری های کشور قلم داد کرد که بجای اصل فرع را در نظر می گیرد و بدون توجه به کار های اصلی خود به مشکلات جزئی در حوزه شهری می پردازد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ یکی از مشکلات این روزهای شهرداری یاسوج را می توان حقوق عقب مانده چندین ماهه کارگران آن نامید در حالی که شهردار یاسوج با یک دستگاه خودرو سانتافه این طرف و آن طرف می رود.

 

با وجود اینکه این خودروی لوکس در زمان شهردار سابق یاسوج خریداری شده است ولی چطور می توان بی توجه به کارگرانی که چندین ماه است حقوق خود را دریافت نکرده اند از این خودروی لوکس استفاده کرد، چطور می شود چشم را بر روی سفره های خالی کارگرانی که در سرمای سوزناک زمستان برای یک لقمه نان حلال  شب را در خیابان صبح می کند بست.

 

 

---

در حالی که قیمت خودرو های لوکس  در چند ماه اخیر سر به آسمان گذاشته است و طبیعتا هزینه نگهداری این خودرو نیز سرسام آور است آیا بهتر نیست شهرداری ی یاسوج دست به یک حرکت انقلابی بزند و برای مبارزه با تجمل گرایی الگویی برای دیگر مسئولان استانی شود.

 

 

همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند: اگر مسائل حفاظتی نبود با پیکان به این طرف و آن طرف می رفتم .

 

 

در شرایطی که دشمنان قسم خورده این ملت شمشیر را از رو بر روی ملت ایران بسته است و سعی در ناامید کردن ملت از آرمان های پیر جماران دارد و در حالی که مردم این روز های با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، شهرداری یاسوج می تواند با فروش این خودروی چند صد میلیونی بسیاری از بدهی های شهرداری یاسوج را صفر کند تا هم الگویی برای دیگر مسئولان باشد و هم این نکته را برای شهروندان تداعی کند مسئولان به فکر مردم هستند و دغدغه مردم و مشکلات آنها را دارند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی