نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. دى 1397 - 16:42
پایگاه خبری چهارفصل با اجرای منظم برنامه "در شهر" به بررسی مشکلات شهرهای استان تا حصول نتیجه می پردازد، از همین رو مرتبا پیگیر حل مشکلات ارسالی شهروند خبرنگاران این رسانه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد بعنوان یکی از جوان ترین شهر های ایران شاخته می شود و به همین  جهت می طلبد شهرداری این شهر مهاجر پذیر، توان مضاعفی جهت اجرای وظایف محوله اش انجام دهد.

 

پایگاه خبری چهارفصل  با اجرای منظم برنامه "در شهر" به بررسی مشکلات شهرهای استان تا حصول نتیجه می پردازد، از همین رو مرتبا پیگیر حل مشکلات ارسالی شهروندخبرنگاران این رسانه از طریق برنامه "در شهر" خواهیم بود.

 

 با توجه به جوان بودن شهر یاسوج متاسفانه شاهد آن هستیم که منطقه خیابان های ابوذر شهر یاسوج با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که می توان به راحتی و با صرف هزینه ای اندک این مشکلات را از دوش مردم این منطقه از شهر یاسوج برداشت. 

 

---
 

زیبایی خیابان ها یک موضوع مهم برای مردم و شهروندانی است که روزانه چند ساعت از وقت  خود را در این شهر می گذرانند، اگر این زیبایی وجود نداشته باشد بدون شک فضا نیز نظم خود را از دست می دهد.

 

وقتی از سر بالایی خیابان های ابوذر شهر یاسوج بالا می رود با دید آسفالت های ترک خورده و در بعضی جا کنده شده همچنین وضعیت بد جداول انسان را به فکر فرو می برد.

 

از دیگر مشکلات این خیابان ها می توان به نبود سطل های زباله سر هر خیابان اشاره کرد که این موضوع باعث می شود شهروندان نایلون های زباله خانگی خود را سر هر خیابان رها کنند و متاسفانه این نایلون ها توسط حیوانات پاره شده و زباله ها در خیابان پخش شوند که این موضوع می تواند باعث بوجود امدن بیماری های مختلف در افراد ساکن در آن منطقه شود .

 

نبود جداول مناسب در برخی خیابان ها می تواند باعث شود در زمان بارندگی های شدید آب به داخل خیابان هدایت شده و مشکلاتی  را برای شهروندان به وجود می آورد.

با این تفاسیر می توان گفت برطرف کردن این مشکلات کار آنچنان سختی نبوده و شهرداری می تواند با صرف هزینه ای ناچیز مانند ترمیم آسفالت خیابان، نصب سطل زباله، جدول گذاری قسمت های کنده شده این مشکلات را برطرف کند.

تصاویر بیشتر در زیر آمده است:

 

---
---
---
---
---
---
---
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی