نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. دى 1397 - 11:21
به جرأت می توان گفت جاده یاسوج اصفهان مهمترین و پر ترافیک ترین و البته پر حادثه ترین جاده در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که متاسفانه سالانه جان بسیاری از هم وطنان را می گیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل موقعیت جغرافیای بی نظیر و البته قرار گرفتن در مکانی استراتژیک، متصل کننده جنوب به شمال کشور بوده و  یکی از محورهای ترانزیتی کشور، محور یاسوج به اصفهان محسوب می شود که سالانه مقدار زیادی از حجم بار بین جنوب و شمال کشور از شهر یاسوج یخصوص از این محور ارتباطی جابه جا می شود.

 

---

 همین امر کافیست تا به اهمیت موضوع پی برد و درک کرد که به چه اندازه این جاده در جا به جای حجم بار در کشور و اقتصاد کشور تاثیر گذار بوده و هست.

 

البته نباید از این نکته غافل شد که در مسیر این جاده پر ترافیک حجم زیادی روستا قرار دارد که می طلبد نسبت به ایمن سازی جاده در مکان های روستای به خصوص، در روستاهای دارشاهی، گندی خوری، سمرون و پاتاوه حداکثر تلاش انجام گیرد و با احداث پل هوایی ماشین رو و علائم راهنمایی و رانندگی از خطرات جدی تر در آینده جلو گیری شود.

 

---
 
 
سالانه شاهده آن هستیم که متاسفانه به دلیل ایمنی کم، پیچ های کور، عرض کم جاده، و البته بار ترافیکی زیاد و وجود کامیون های بیشمار در این مسیر، بسیاری از هم وطنان عزیر در این جاده جان خود را از دست داده اند، چه بسیار بوده اند خانواده های که این جاده را تا پایان نرفته برای همیشه در خاک جای گرفته اند.

 

---
 

با توجه به این تفاسیر همان گونه که در تصاویر مشهود است کار  تعریض مسیر یاسوج-اصفهان در مسیر  پیشرفت خوبی قرار دارد و می توان این امید را داشت که در آینده نزدیک مردم استان بتوانند با خیال راحت و بودن از استرس از این جاده پر ترافیک عبود کنند.

 

حذف پیچ های کور با دید کم، تعریض جاده، ساخت پل در برخی مکان ها را می توان از عمده ترین عملیات های در این جاده پر خطر ذکر کرد. خبری که می تواند برای تمامی کسانی که عزیران خود را در این جاده از دست داده اند، خبری خوشحال کنند و البته تسکین دهنده باشد.

 

ادامه تصاویر در زیر امده است:

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی