نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آذر 1397 - 16:27
مشکلات زمین جنب ورزشگاه 15 هزار نفری آزادی یاسوج ما را برآن داشت تا به بررسی مشکلات این زمین بپردازیم .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ چندین سال از افتتاح ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری شهر یاسوج با حضور معاون رییس جمهور می گذرد، طی این سالها ورزش استان کمترین استفاده و بهره وری از این ورزشگاه را داشته است و در معدود مواردی نیز نگهداری از آن ضعیفی داشته است.

 

 

بهمین جهت با توجه به درخواست شهروند خبرنگاران، بر آن شدیم تا مشکلات این ورزشگاه شامل از بین رفتن چمن، پیست تارتار ، وضعیت نامناسب محل تمرین هیئت های دومیدانی و... را از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان جویا شویم.

 

 

 

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان با بیان اینکه چمن این ورزشگاه تخریب نشده است، گفت: طبق پیش بینی های که انجام گرفته است، این قسمت بمنظور ایجاد پارکینگ ورزشگاه 15 هزار نفری آزادی یاسوج در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه هنوز وضعیت کامل این استادیوم مشخص نیست، بنابراین برای چمن این ورزشگاه هنوز اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه خاصی ندارد، ولی در مجموع صبح و بعدازظهر توسط ورزشکاران هیئت های  مختلف ، دومیدانی ، جانبازان ، معلولین از این فضا استفاده می شود.

 

آرمان قنبرزاده  در ادامه افزود: پیست دومیدانی این استادیوم هم در طول روز با توسعه ورزش های همگانی  محلی برای تمرین و پیاده روی مردم استفاده می شود و مورد خاصی وجود ندارد، امسال نیز برنامه ای برای فضای استادیوم در نظر گرفته شده است که اگر بتوانیم زیر سازی آنرا انجام می دهیم، و در حد مقدور  و امکان  یکی از چمن های مصنوعی یا طبیعی در  آنجا کاشت خواهد شد .

 

 

 

 

این کارشناس حوزه ورزش تاکید کرد : انجام این عمل به تامین اعتبار بستگی دارد و اگر مشکل تامین اعتبار حل شود، می توان از این مکان به عنوان چمن استفاده شود، البته با وجود این وضعیت باز هم از آن استفاده می شود و همانطور که گفته شد، محل تمرین رشته های دومیدانی، جانبازان و معلولان و هم ورزشکاران هیئت دومیدانی است ، البته بقیه رشته ها نیز برای تمرین به این زمین مراجعه می کنند.

 

 

وی در مورد پیست تارتار این زمین نیز بیان کرد: با توجه به اینکه پیست تارتار در ورزشگاه 15 هزار نفری آزادی یاسوج وجود دارد لذا به تازگی مصوب شده است که روز های زوج: شنبه دوشنبه و چهارشنبه، مردم بتوانند از این مکان استفاده کنند، این برنامه از طرف خود مدیرکل و هیئت ورزش های همگانی پیش بینی شده است و مردم میتوانند در کنار زمین شماره 2 ورزشگاه  15 هزار نفری یاسوج از فضای استادیوم و پیست تارتار آن استفاده کنند.

 

 

در ادامه تصاویر از وضعیت بغرنج این ورزشگاه در زیر آمده است؛

 

---
---
---
---
---
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی