نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آذر 1397 - 21:41
بارندگی های اخیر با وجود نکات مثبتی که داشت اما به دلیل عدم زیر ساخت ها مناسب در شهر یاسوج، کام مردم قسمت های از این پایتخت طبیعت را تلخ کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  چهارفصل؛شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که چند سالی بود هم چون دیگر مناطق کشور با خشکسالی دست و پنجه نرم می کرد و همین امر باعث شده بود مسئولان از بهبود زیر ساخت های شهر در مواقع بارندگی های شدید غافل شوند.

 

بارندگی های چند روز اخیر با وجود اینکه باعث شد از شر خشکسالی های  چند سال اخیر خلاصی یابیم اما این نکته را یادآور شد که شهر یاسوج از نظر زیر ساخت فاقد استاندارد ها روز است و با اولین بارندگی های شدید بساری از خیابان های شر مملو از آب می شوند و جداول شهری به علت عرض کم همچنین نداشت آب راه مناسب آب را به طرف خیابان ها هدایت می کنند.

 

---
 

 در این گزارش دو نمونه از خیابان های شهر یاسوج که در بارندگی های اخیر به دلیل نبود زیر ساخت مناسب مملو از آب بود و رفت آمد مردم به سختی انجام می گرفت را برای شما یادآور می شویم.

شرف آباد محله بختیاری هاو شهرک میلاد متاسفانه به دلیل نداشت جداول مناسب همچنین در برخی مناطق  متاسفانه روکش آسفالت شده اما خبری از جدول نیست که این موضوع باعث می شود آب ناشی از بارندگی در خیابان ها جاری شود و را رفتن در آنها به سختی انجام پذیرد.

---
 

یکی دیگر از مشکلات را می توان در ورودی محله بختیاری ها جست، جای که به دلیل عرض کم جداول و یا گرفتگی و عدم رسیدگی مناسب آب را به داخل خیابان اصلی هدایت کرده و عبور مرور همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است به سختی انجام می پذیرد.

 

---

 

یکی دیگر از خیابان های شهر یاسوج که عدم مدیریت صحیح هم چنین نداشت زیر ساخت مناسب شهری مردمان باید از باران های و رحمت الهی چند روز اخیر به تلخی یاد کنند ورودی یاسوج شیراز دو راهی خلف آباد ( بین پمپ بنزین منصوری و نجف آباد ) است .

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است این بلوار به کلی تبدیل به یک دریاچه بزرگ شده است واقعا جای سوال دارد آیا بهتر نیست مسئولان شهرداری به جای کلنگ زنی های نمادین و معرفی چندین پروژه عمرانی که تعداد زیادی از آنها هیچ گاه به سرانجام نمی رسند به فکر معضل تجمع آب در خیابان های شهر یاسوج بیفتند.

 

---
 

براستی تا کی مردم شهر یاسوج باید در ندانم کاری های مسئولین رنج مشکلات را بر دوش بکشند.
 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا