نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1397 - 17:59
شهرداری یاسوج در راستای تحقق حقوق شهوندی به خصوص توجه به حقوق نابینایان و عامه مردم اقدام به تعریض و بازسازی پیاده روی در خیابان های این شهر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ نهضت پیاده روها در شهر یاسوج که مدتی بود  که در خواب به سر می برد و  پایان کار ساختمان جدید ثبت اسناد رسمی در خیابان دادگستری شهر یاسوج دوباره از خواب بیدار شد.

 بعد از گذر مدتی طولانی و فراموش شدن نهضت آسفالت شهرداری یاسوج دوباره اقدام به ادامه این کار در مرکز شهر یاسوج کرد و این بار نوبت نهضت پیاده روی سازی به خیابان دادگستری شهر یاسوج رسید.

 

 

از جمله اصولی که در پیاده رو های جدید یاسوج رعایت می شود می توان به در نظر گرفتن خط ویژه عبور معلولان و نابینایان و همچنین پیش بینی فضاهایی برای تامین روشنایی و سایر موارد در سطح پیاده روها است که در آینده نیازی به زخم کردن و تخریب پیاده روها نباشد اشاره کرد ، امیدواریم در ساخت پیاده رو  و جداول خیابان دادگستری نیز این اصول رعایت شود تا  برای همیشه از دیدن جداول شکسته و پیاد رو ها نامناسب در این خیابان مرکز شهر یاسوج برای همیشه خلاص شویم.

 

 

 متاسفانه در گذشته مصالح و شیوه کار به گونه ای بود که بعد از مدتی و به خصوص در فصل بارندگی شاهد تخریب پیاده روها و مشکلاتی بودیم که در حال  حاظر با رعایت تمامی استانداردها  دیگر جای نگرانی کمتر دیده می شود.

 

مبلمان شهری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پیشانی و گردشگر پذیر بودن این منطقه از استان به صورت  جدی باید رعایت شود تا  دیگر شاهد از بین رفتن  پیاده رو ها و جداول شهری نباشیم.

 

 
 
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی