نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آبان 1397 - 16:55
ریزش کوه در آبشار یاسوج به تعدادی از آلاچیق ها و قسمتی از محوطه آبشار یاسوج خسارت وارد کرد.سال های قبل هم در این نقطه ریزش های صورت گرفت که خسارات زیادی در پی داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ ریزش کوه در نقطه ای از آبشار یاسوج که آلاچیق های برای مسافران  و گردشگران ساخته و تهیه شده  بود سال های قبل نیز صورت گرفت بود و  خسارات زیادی در پی داشت با این وجود از آن زمان تا کنون مسئولی به این قضیه به دید یک خطر نگاه نکرده بود.

 

---

 

با توجه به اینکه این ریزش ها  قبلا هم در این نقطه اتفاق افتاده بود و هیچ گونه راه حلی برای آن در نظر گرفته نشده بود متاسفانه انسان را در فکر فرو می برد که حتما باید جان یکی از شهروندان به خطر بیفتند تا مسئولین نسبت به ایمن سازی این نقطه از آبشار چاره ای بیاندیشند.

 

 

با این ضرب المثل که پیشگیری بهتر از درمان است به این نتیجه می رسیم باید قبل از اینکه جان افراد به خطر بیفتد با ساخت دیوار های بتونی بلند از ریزش دوباره کوه بر روی این آلاچیق ها جلوی گیری کرد شاید اگر بار دیگر این اتفاق بیفتد این الاچیق ها خالی نباشد و جان تعدادی از هم از مردم به خطر بیفتند.

 

---

 

همان طور که می دانید از شروع امسال چندین مورد وقوع زلزله و پس زلزله های در شهر یاسوج باعث شده است تا این واقعه طبیعی را بیشتر جدی بگیریم و نسبت به رعایت اصول ایمنی بیشتر توجه کنیم .

شهرداری یاسوج به دلایل اینکه متولی امر در حوزه آبشار بوده باید هر چه زود تر از خواب زمستانی بیدار شود و برای ایمن سازی این نقطه چاره جویی کند تا دیگر شاهد این نوع حوادث نباشیم .

تصاویر بیشتر را در زیر مشاهده نمایید؛

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی