نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آبان 1397 - 14:01
تابلوی و بیلبوردهای تبلیغاتی درون شهرها را تا به حال حتی برای یک بار هم که شده به چشم خود دیده ایم با این حال تا به حال فکر کرده اید چرا همیشه از این تابلوها برای تبلیغات استفاده می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج به دلایل دارا بودن آب هوای مطبوع ، بر آماده در میان  رشته کو های سر به فلک کشیده زاگرس و همچنین جاده ترانزیت جنوب به شمال کشور از موقعیت استراتژیکی برخوردار است .

در ده سال  گذشته به دلیل رشد روز افزون جمعیت در شهر یاسوج به دلیل مهاجریت روز افزون روستاییان همچنین شهر های همجوار به این شهر و با بزرگ تر شدن شهر یاسوج همچنین توسعه یافتگی آن  کمک کم سرو کله تابلوهای تبلیغاتی در شهر یاسوج پیدا شد و این تابلوها را می توان در اکثر نقاط شهر یاسوج به وفور دید .

 

 

با این تفاسیر وقتی از کنار این تابلوها رد می شویم با دیدن تبلیغات های جور  واجور سرگیجه می گیریم. استفاده از تبلیغات محیطی یکی از لازمه های کار اقتصادی در این چند ساله بود و نمی توان این موضوع را کتمان کرد. و خود این تابلوهای کی از منابع درآمدی برای شهرداری ها بوده اند .

با این وجود می توان بخشی از این تابلو هارا در زمینه جذب توریست به کار برد که به مرور زمان و با ثمر دادن این کار می تواند چندید برای درآمدی را که شهرداری از کرایه دادن این تابلوها بدست آورد.

 

 

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز می تواند در این امر کوشا باشد تا بدین وسیله در ترویج گردشگری شهر یاسوج سرعت دوچندانی گیرد. این سازمان می توانند با معرفی صنایع دستی؛ مکان های تاریخی و طبیعت شهر یاسوج را بیشتر و بهتر به هم وطنان معرفی کند.

یکی از مهمترین دلایل درآمدزایی در قرن جدید جذب توریست بوده و همانگونه که می دانید برخی کشورها تا 80 درصد بودجه خود را می توانند از طریق جذب توریست به دست آورده اند.

 

 

یکی دیگر از استفاده های که می توان از این تابلو ها و بیلبورد ها شهر نمود، استفاده آنها از بیلبورد های سطح شهر در راستای تبلیغات فرهنگی و قرآنی  و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچنین مقابله با جنگ فرهنگی که امروزه دشمن با تمام توان دارد آن را بر ملت ایران تحمیل می کند نموده .

سال های سال است که دشمنان ایران اسلامی با ترویج فرهنگ های غربی خود در پی آن هستند که فرهنگ ناب محمدی را در ملت ما از بین ببرند می توان با هوشیاری تمام با استفاده از بیلبورد های بزرگ شهری همچنین تابلو های تبلیغاتی جنگ نرم امروز دشمن را برای هم شهریان عزیز به خوبی نشان داد .

 

 

 

 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی