نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آبان 1397 - 21:34
ریختن زباله های ساختمانی و خانگی در ورودی پارک ساحلی یاسوج این منطقه زیبای گردشگری که در مرکز استان را به زباله دان تبدیل کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ پارک ساحلی  یاسوج که یکی از مناطق گردشگری بسیار زیبا در شهر یاسوج بوده و شمار زیادی از گردشگران را سالانه به خود جلب می کند، این روزها با مشکلاتی دست پنجه نرم می کند که بسیاری از این مشکلات را خود شهروندان برای آن ایجاد کرده ایم.

 

---

یکی از این مشکلات ریختن مصالح ساختمانی در ورودی پارک پارک ساحلی جنب پل چهار بشار است، این روزها اگر هر شهروند و گردشگری بخواهد برای تفریح و استراحت به پارک ساحلی بخصوص در قسمت پل چهارم بشار یاسوج وارد شود با صحنه ای دردناک مواجه می شود که واقعا انسان را به فکر فرو می برد .

 

 
---

دیدن این همه زباله آن هم در یکی از مناطق گردشگری در داخل شهر  شهر یاسوج در حالی که تابلو ممنوعیت ریختن زباله های ساختمانی هم در بالای آن درج شده واقعا رنج آور است.

---

چه می شود که ما شهروندان یکی از مناطق زیبای تفریحی که کمتر کسی از مردم شهر یاسوج برای استراحت و تفریح به آن نرفته باشند را این چنین به زباله خانه مصالح ساختمانی و خانگی بدل کرده ایم .

---
 

متاسفانه شاهد آن هستیم که قسمتی از این زباله ها در حال ریخته شدن در  رود بشار هستند، که این امر هم خود می توانند سبب آلودگی رود خانه و تلفات جانوران آبزی آن شوند.

 

نبود قانون های سخت گیرانه و برخود جدی با متخلفان باعث شده است تا بعضی به ظاهر شهروندان، این چنین حقوق شهروندی را زیر پا گذاشته و از قانون تمرد کنند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی