نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. مهر 1397 - 16:58
سرویس های بهداشتی یکی از اولویت های مهم در حوزه گردشگری بوده که متاسفانه شاهد تخریب آن توسط افرادی ناشناس در شهر یاسوج هستیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  چهارفصل  تخریب سرویس های بهداشتی در شهر یاسوج مانند سرطان بدخیمی ریشه دوانده است. متاسفانه همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است سرویس بهداشتی های پارک ساحلی، پارک ترمینال و چشمه نباتی یاسوج از گزند افراد ناشناس در امان نبوده اند و هر یک به شکلی مورد آسیب قرار گرفته اند.

 

 

پارک ساحلی یاسوج که در کنار رودخانه زیبای بشار ایجاد شده است یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر یاسوج می باشد که در فصل تابستان پذیرای خوبی برای هم وطنان عزیز است.

 

 

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است این افراد که در فقر فرهنگی غوته ور هستند با شکستن در و همچنین با آسیب رساندن به محوطه بین باعث تصوری زشت از مکان های تفریحی شده اند.

 

 
 
پارک ترمینال یاسوج نیز که اول پارک شهر یاسوج بوده و سال های سال از ساخت آن می گذرد هم از گزند این افراد در امان نمانده است و هما گونه که در تصاویر زیر قابل مشاده می باشد مورد آسیب قرار گرفته است.
 
 
 

 و در آخر پارک چشمه نباتی یاسوج که زمینی به مساحت هفت هکتار در خیابان جمهوری پشت زندان قدیم قرار گرفته که یکی از مکان هایی است که دارای امکانات تفریحی و اقامتی مناسب برای مسافران و گردشگران است.

 

هزینه های زیادی شده تا چشمه نباتی به یکی از مناطق گردشگری ممتاز در استان شناخته شود و چند صباهی از ساخت ان نمیگذرد نیز همچون دیگر سرویس بهداشتی های مکان های تفریحی  شهر یاسوج بمورد اسیب قرار گرفته با این تفاوت که متاسفانه این سرویس بهداشتی به کلی نابود شده است.

 

 

 چشمه نباتی دارای امکانات ویزه برای گردشگران است  که می توان به کافی‌شاپ، پارکینگ، فضای سبز، سامانه روشنایی نوین، سکوی نشیمن، سرویس بهداشتی و سایر نیازها و امکانات رفاهی نام برد. 

 

یکی از امکاناتی ضروری در مکان های تفریحی سرویس بهداشتی بوده است ، به همین دلیل سرویس بهداشتی مناسب و مطلوبی در چشمه نباتی یاسوج ساخته شد ،اما امروز شاهد آن بودید به دلیل فقر فرهنگی تعداد افراد با هویتی نامعلوم دست به تخریب این مکان زده اند.

 

 

همان گونه که در تصاویر زیر مشخص است افراد که می توان گفت در فقر فرهنگی شدیدی به سر می برند و می توان به آنها لقب "سربار جامعه" را داد با تخریب سرویس بهداشتی چشمه نباتی یاسوج باعث خسارتی چندین میلیونی به شهرداری یاسوج شده اند.

 

 

می توان با نسب دوربین های مدار در مکان های تفریحی هویت افرادی که دست به تخریب بیت المال می زنند شناسای و با آنها برخورد قانونی کرد تا درس عبرتی برای دیگران شود.

 

در زیر می توانید تصاویر بیشتری از این رفتار زشت و غیر قابل قبول را مشاهده کرد:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی