نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. خرداد 1397 - 10:39
یکی از خیابان های شهر یاسوج در منطقه نجف آباد برای چندمین بار در سال های اخیر زیرسازی می شود اما هیچ خبری از آسفالت نمی شود و تنها پول بیت المال هدر می رود.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل وقتی از میان کوچه پس کوچه ها و خیابان های فرعی شهر یاسوج عبور می کنیم، ناخودآگاه این پرسش در ذهن متبلور می شود که چرا و چگونه این چاله ها و در برخی موارد گودال ها به وجود می آیند و چرا هیچ کس به فکر پر کردن و مرمت آن ها نیست.

 

انتهای خیابان قائم شرقی در منطقه نجف آباد یاسوج و در ابتدای کوچه شهید ولایتی نسب، یکی از نقاطی است که چند سال از زیرسازی و آماده سازی برای آسفالت می گذرد اما همچنان خبری از آسفالت نمی شود و هیچ گونه کاری برای حل این مشکل انجام نگرفته است ، این در حالی است که ساکنین این منطقه از شهر یاسوج نسبت به این مساله گلایه بسیار داشتند و از مسئولین خواستند هر چه سریعتر نسبت به حل آن اقدام کنند .

 

از طرف دیگر این خیابان بارها زیرسازی شده است اما تاکنون هیچ اقدامی برای آسفالت آن انجام نشده است و با هر بارندگی، زیرسازی این خیابان نیز از بین می رود و علاوه بر هدررفتن پول بیت المال، صدای مردم این منطقه از شهر یاسوج را درآورده است.

برخی از اهالی در گفت و گو با این پایگاه خبری از خاکی بودن این مسیر و همچنین وجود چاله چوله های فراوان گلایه داشتند.

بنابراین از مسئولان و دست اندرکاران مدیریت شهری یاسوج انتظار می رود نسبت به حل این مشکل که تنها گوشه ای از چاله های پرتعداد شهر یاسوج است رسیدگی کنند.

 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی