نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. اسفند 1396 - 10:12
بمناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن با یکی از مادران شهید چرامی گفتگویی کردیم که اینجا مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام،به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن با یکی از مادران شهید چرامی گفتگویی داشتیم که به شرح زیر است.

 

 سوال_ضمن تبریک این روز به شما لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید؟

مادر دو شهید عوض پراهام و نجیم پراهام هستم که افتخارم همین مادر شهید بودن است زیرا فرزندان خود را در راه خدا و انقلاب اسلامی ایران از دست دادم.

 

 

سوال_چه اتفاقی افتاد که اجازه حضور فرزندانتان را در جبهه حق علیه باطل دادید؟

شهید نجیم پراهام بعنوان سرباز سپاه پاسداران ناحیه دهدشت اعزام به خدمت سربازی شد و حدود 18روز مانده به خدمت مفقودالاثر شد یعنی مورخ 18تیرماه1364ومحل حادثه مائوت عراق بوده است.

فرزند دوم که در دبیرستان چرام در حال تحصیل بود به عشق جبهه و ادامه راه برادر مفقودالاثرش نجیم،از طریق بسیج مقاومت شهرستان گچساران اعزام شد و در همان سال در تپه دوقلو به درجه شهادت نائل آمد.

 

 سوال_ هدف شما از این کار چیست?

در پاسخ به این سوال ابتدا سالروز شهدا که چند روز دیگر هست پیشاپیش خدمت ایرانیان عزیز بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گرامی میداریم و هدف من این است که به دشمنان اسلام ثابت کنم که دو فرزند شجاع و دلیر خود را در راه این انقلاب داده ام و شش پسر دیگر را هم رضایت دارم در راه انقلاب اسلامی ایران بفرستم به میدان این انقلاب تا این سرزمین که با خون شهدا درست شده را باردیگر آبیاری کنند.

 سوال_تفکر فرزندان شما از انقلاب اسلامی در حال حاضر چیست؟

فکر فرزندان من همیشه از انقلاب اسلامی این بود که تا آخرین قطره خون از این انقلاب محافظت می کردند و نمیگذآشتند که این انقلاب لطمه ای بخورد.

 

سوال_ نصیحت شما به جوانان ملت ایران چیست؟

نصیحتم از جوانان ملت، حمایت از رهبری و انقلاب اسلامی و پیرو راه شهدا و ولایت بودن است تا همیشه موفق و سربلند باشیم.

هیچ زمان جوانان فریب دشمنان را نخورند مثل آن افرادی که فریب خوردند و پرچم عزیز ایران که نشانه اقتدار انقلاب اسلامی ایران بوده است،به آتیش کشیدند و وقتی آن لحظه را دیدم احساس کردم دو فرزند شهیدم را آتش زدند و خواهش دارم از انقلاب اسلامی محافظت کنید و نگذارید دشمن به آن ضربه ای وارد کند.

 


 سوال_چه انتظاری از مسئولان دارید؟ 

.عدالت را رعایت کنند و نگذارند این انقلاب که با خون هزاران هزار شهید بوجود آمده است،لطمه ای به آن وارد شود و از طرفی خدمتگذاز مردم باشید و به مردم ایران احترام بگذارید چون همین مردم انقلابی را بر علیه رژیم بوجود آوردند.

نگذارند این امنیت و آرامشی که به ریختن خون شهدایی همچون فرزندان من درست شده است،در ان اخلال بوجود آید.

 

 


سوال_ حرف پایانی?

 

مجدد روز زن را خدمت همه مادران و خانم های ایرانی تبریک میگویم و همچنین از فرزندان و جوانان ایران اسلامی میخواهم پیرو رهبر انقلاب اسلامی باشند.

نگذارند دشمنان در ب

ین شما مردم غیرتمند نفوذ و باعث جدایی شما شود.؛من بعنوان مادر دو شهید از همه مسئولین و مردم ایران بویژه جوانان با غیرت ایران  میخواهم هیچ زمان خداوند،ولایت ،شهدا و رهبری را فراموش نکنند .

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی چرام ضمن تقدیر از مادر دو شهید پراهام ،این روز خجسته را به تمام مادران دنیا و ایران زمین تبریک عرض می کند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی