نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. خرداد 1396 - 11:33
طرح محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر لیکک/
مشقِ عشق در ماه رمضان با گروه های جهادی + تصاویر
جهادگران؛ افرادی که گاهی حتی تا 30 منزل را در دو ساعت، آن‌هم در گرمای تابستانی ماه رمضان سرزده‌اند و علی‌وار، دست یاری به‌سوی محرومان و مستضعفان استانمان، کهگیلویه و بویراحمد گشوده اند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، نشسته‌ایم؛ زیر سقف خانه، در جمع صمیمی خانواده، تابستان با کولر و زمستان با بخاری. سفره صبحانه و نهار و شام به لطف زحمات پدر همیشه به راه است.

لحظه ای چشمانمان را ببندیم و به این فکر کنیم که اگر هر یک از این‌ها نباشد، آن‌وقت شرایط به چه صورت است؟ بد نیست کمی سرمان را بچرخانیم و به چند خانه این‌طرف‌تر و آن‌طرف‌تر از خانه خودمان هم نگاهی بیندازیم، حتماً افرادی در همسایگی ما هستند که چیزی را سر سفره‌های خویش کم دارند؛ یکی نان، یکی آب و... دیگری شاید پدر را.

حال باید از خودمان بپرسیم آیا برای جبران نداشته‌های همسایگانمان کاری کرده‌ایم؟

ساعت 5 بعدازظهر یک روز خرداد ماه است، انگار آفتاب و گرما دست‌به‌دست هم داده‌اند تا روزه گرفتن سخت‌تر شود برای همه! دعوت‌شده‌ام تا از نزدیک شاهد جهاد جهادگرانی باشم که در همه حال، به فکر همسایگان خویش هستند.

به گروه جهادی عاشقان امام زمان(عج) شهرستان لیکک ملحق شدم تا خط به خط، مشق عشق را با آن‌ها بنویسم. پیش از آنکه سوار شوم، اینکه این ماشین پلاک دولتی ندارد، توجهم را جلب می‌کند.

اما برنامه ازاین‌قرار است که می‌خواهیم سبدهای معیشتی را میان خانوارهای محروم برخی مناطق روستایی و سراسیاب یوسفی تقسیم کنیم تا سفره افطار یا سحرِ خانواده‌ای، خالی از غذا نباشد؛ کاری که قبل از ماه رمضان، در طول آن و پس‌ از آن نیز استمرار دارد.

در ادامه برنامه این گروه جهادی که دو روز به طول انجامید تعدادی به توزیع بسته های غذایی پرداختند و تعدادی دیگر از جهادگران برنامه های فرهنگی برای روستاییان با محوریت فرهنگ مهدویت برگزار کردند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی