نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. دى 1395 - 9:42
نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات اقتصاد مقاومتی از 18 دی افتتاح شده و تا 26 دی ماه در شهر یاسوج برپا است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات اقتصاد مقاومتی در ضلع غربی پارک ساحلی شهر یاسوج برپا شده است.

خبرنگار این پایگاه خبری در این نمایشگاه با تعدادی از غرفه داران گفتگو کرده است که در زیر می خوانید.

مسئول غرفه فروش کاکتوس در نمایشگاه عرضه مستیقم کالا در یاسوج با بیان اینکه که استقبال مردم از خرید گل و گیاه خوب نبوده گفت: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه آموزش شیوه تکثیر و پیوند کاکتوس به مردم بوده است.

rnd4_dsc00054.jpg

وی با بیان اینکه از شهرکرد به یاسوج آمده ایم، گلایه ای از مسئولین جهاد کشاورزی در خصوص اسکان خود داشت و گفت: همکاری مسئولین برگزار کننده نمایشگاه به طور کل خوب بوده است.

 

مسئول غرفه تولیدی جوراب با اشاره به اینکه از کرمانشاه در این نمایشگاه شرکت می کنم گفت: اسقبال مردم از خرید از محصولات تولیدی این غرفه خوب بوده است.

3dqy_dsc00059.jpg

این غرفه دار با بیان اینکه همکاری مسئولین خوب بوده گفت: این نمایشگاه سطح بالایی دارد و اسقبال مردم نسبت به شهر های دیگر که نمایشگاه برپا می شد بهتر بوده است.

وی هدف خود را از شرکت در این نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات داخلی خود را به مردم دانست.

 

غرفه دار دیگری که از شهر شیراز به یاسوج آمده بود و گل های تزئینی و مصنوعی در غرفه داشت گفت: استقبال مردم در این نمایشگاه نسبت به شهرهای دیگر بهتر بود.

ces2_dsc00062.jpg

وی هدفش را از شرکت در این نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات تزئینی خود بدون واسطه به مردم بیان کرد.

غرفه دار مشهدی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به خبرنگار این پایگاه خبری گفت: ما چند نمونه جنس در تولیدی برای عرضه به مشتریان داریم.

وی گفت: بدی این نمایشگاه دارد این است که به ما اعلام کردند که اجناس انحصاری بیاورید و ما نتوانستیم نمونه های دیگری بجز گلیم با خود به نمایشگاه بیاوریم و به همین دلیل فروش خوبی نداشتیم و مردم استقبال خوبی نکردند.

6n9_dsc00066.jpg

این غرفه دار گفت: شهر یاسوج مردم مهمان نوازی دارد اما کسانی که مسکن اجاره می دهند برای یک شب اسکان هزینه هایی گزافی می گیرند.

تولید کننده شال و روسری که از شهر قم به یاسوج آمده بودند گفت: فروش در این نمایشگاه به نسبت نمایشگاه هایی که سالهای گذشته در یاسوج برگزار می شد ضعیف بوده است.

udlg_dsc00072.jpg

وی با بیان اینکه همکاری مسئولین بد نبوده گفت: هدفم از شرکت در این نمایشگاه فروش با قیمت پایین و عرضه مستقیم کالا به مردم است.

غرفه دار دیگری که از شهر سی سخت در این نمایشگاه شرکت کرده بود گفت: محصولاتی در غرفه به مشتریان عرضه می کنیم گردو، کشمش، زرشک، آبلیمو، روغن زیتون، شیره خرما، عسل و غیره است.

naom_dsc00090.jpg

وی گفت: استقبال مردم از غرفه ما راضی کننده بود و همکاری مسئولین هم به طور کلی خوب است.

غرفه داری که از تهران در این نمایشگاه شرکت کرده و محصولات ارائه شده در غرفه اش درختچه ها و گل های مصنوعی و تابلو است با بیان اینکه استقبال مردم از نمایشگاه خوب بوده است گفت: همکاری مسئولین خوب بوده اما مجریان در نمایشگاه به نحوی غرفه داران را اذیت می کنند.

r581_dsc00094.jpg

وی با بیان اینکه محل غرفه ها در این فصل باید سرپوشیده باشد گفت: بهداشت در فضای سرباز و این گونه نمایشگاه ها خوب نیست.

 

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دانشجویان دانشگاه یاسوج خواستار رفع مشکلات خوابگاهی شدند http://www.farsnews.com/printable.php?nn=13951025000822

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی