نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. دى 1394 - 23:34
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد از حضور نداشتن برخی مسئولان در آیین گرامیداشت 9 دی انتقاد کرد و گفت:چرا کسانی که امروز در پست هایی کلیدی هستند در این روز شرکت نکردند ،اگر مغرضانه شرکت نکردند باید گفت اف بر شما، و اگر از بالا دست دستور گرفتندکه شرکت نکنند، باید تأسف به حال این آقایان خورد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل،آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله نمر به حماسه 9دی ماه و اوج این حماسه ملی در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر 9دی نبود امروز اینگونه امنیت در انقلاب وجود نداشت.

 

حماسه 9دی مربوط به گروه و حزبی خاص نیست

وی با انتقاد از برخی که 9دی ماه را مربوط به گروهی خاصی می دانند، ابراز کرد: 9دی ماه متعلق به تمام ملت ایران ،ولایت ، رهبری و جامعه اسلامی  است و اگر کسانی بخواهد این روز ملی را به گروهی خاص ربط دهد، هنوز موقعیت را درک نکرده است.

 

اگر امروز پست دارید بایدآن را مدیون حماسه 9دی باشید

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان مسئولان باید امنیت و آرامش خود را مدیون 9دی باشند، تصریح کرد: اگر گروهی امروزبه نام اصلاح طلب مقام و جایگاهی دارند باید بدانند که این ماندگاری آنان از 9دی است.

 

ملک حسینی با انتقاد از حضور نداشتن برخی مسئولان در این روز ابراز کرد:چرا کسانی که امروز در پست هایی کلیدی هستند در این روز شرکت نکردند ،اگر مغرضانه شرکت نکردند باید گفت اف بر شما، و اگر از بالا دست دستور گرفتندکه شرکت نکنند، باید تأسف به حال این آقایان خورد.

 

برخی در فتنه 88اوج نا امنی ها و فتعنه دشمن را نفهمیدند

وی علت ماندگاری حماسه 9دی ماه را بصیرت ، ولایت و نهضت عاشورا دانست و افزود: در آن برهه رهبر معظم انقلاب فرمودند این اردو کشی ها ، این تعصبات کورکورانه و این تجمع ها را جمع کنید اما متأسفانه نبود بصیرت باعث شد که برخی از گروه چپ و برخی از گروه راست، عمق سخنان معظم له را نفهمند و باعث شد که انقلاب تا لبه پرتگاه پیش رود که بصیرت عاشورایی مردم ایران اسلامی در 9دی ماه ،تمامی نقشه های آنان را نقش برآب کرد.

 

نماینده مردم استان در مجلس شورای خبرگان به توطئه نفوذ و اوج بی بصیرتی برخی خواص به وجود آمدن فتنه 88اشاره کرد و گفت:برخی خواص با اینکه توطئه دشمن، نفوذ و عمق فاجعه را می دانستند هیچ گونه عکس العملی نشان ندانند که این نشان از اوج بی بصیرتی آنان بود.

 

ملک حسینی 9دی ماه را متعلق به انقلاب، نظام، رهبری، بسیج ،مردم وآحاد جامعه دانست و ابراز کرد:فتنه 88با بصیرت مردم، مظلومیت سید الشهداء و رهبری پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب مهار شد.

 

اف بر کسانی که این روز  را متعلق به گروه خاصی می دانند

وی با تأکید بر این موضوع که پاسداشت حماسه 9دی ماه پاسداشت ارزشها وآرمانهای انقلاب است، ابراز کرد: اف بر کسانی که بخواهندحماسه 9دی ماه را متعلق به گروههای سیاسی و گروهی حاص بدانند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انقلاب و نظام در سال 88از دو گروه ضربه خورد و اوج تنش بین این دو گروه ضربات شدیدی به بدنه نظام وارد کرد، ابراز کرد:این چه مسئله ای است که امروز برخی از اشخاص از این روز حمایت نمی کنند واین روز بزرگ تاریخ انقلاب را به هویت می کنند.

 

ملک حسینی بیان کرد: حماسه 9دی ماه سیاسی بازی نیست و لعنت بر سیاست بازانی که با تفکرات سیاسی بازانه خود به نام ها و احزاب مختلف بر طبل این بی هویتی می زنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت تحول 9 دی و انسجام ملی و مأیوس شدن غرب و دشمن انتخاباتی پرشورتر از گذشته رخ داد و بعضی از شما به مجلس رفتید و بعضی هم رئیس شدید و پست و مسئولیت گرفتید.

 

وای بر شما که این روز را بی هویت جلوه می دهید

ملک‌حسینی تصریح کرد: خیال کردید حماسه 9 دی سیاسی بود که نیامدید چرا مبادا بالادستی‌ها از شما گلایه کنند، ‌وای بر شما اگر بالادستی‌هایتان به شما امر کردند که به مراسم 9 دی نروید و وای بر احوال آن‌ها و اگر هم ترسیدید که گلایه کنند پس وای بر آن‌ها و بر شما.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان اینکه فتنه 88 را نه چپ و نه راست جمع کردند بلکه این مردم بودند که فتنه را با حماسه 9 دی از میان برداشتند،ابراز کرد:هر چه آقا فرمودند اردوکشی‌ها را جمع کنید نه چپ و نه راست به فرموده آقا پی نبردند زیرا کسی از سیاسیون شعور نداشت که به این سخنان پی ببرد.

 

وی خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری در هنگامه فتنه تنها کسی بودند که جنایت غرب را می‌دانستند و آن دندان‌های از غیظ درآمده دشمن را می‌دید و تذکر می‌دادند.

 

پاسداشت 9دی پاسداشت بیداری امت و انقلاب است

ملک‌حسینی در ادامه گفت: فتنه را جناح جمع نکرد بلکه نام سیدالشهدا(ع) و مردم آن را جمع کردند پس 9 دی متعلق به نظام و انقلاب و بسیج بود و پاسداشت 9 دی پاسداشت بیداری امت و انقلاب است لذا وای بر کسی که 9 دی را متعلق به جریان و جناح سیاسی خاصی بداند.

 

اشتباهات دو جناح در 9دی ماه کم نبود

وی بیان کرد: اشتباهات دو جناح در جریان فتنه کم نبود و چقدر رهبری از دست این جناح‌ها خون دل خوردند.

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در بقیه نقاط کشور وضعیت حضور مدیران چنین نبود و حضور خوبی در 9 دی داشتند تصریح کرد: از این حرکت مدیران تعجب کردم و سؤال کردم و پی بردم که در استان فارس هم مثل کهگیلویه و بویراحمد چنین وضعیتی در خصوص حضور مدیران وجود داشت.

 

دشمن به جنگ عقده ها آمده است

نماینده ولی فقیه در استان  با بیان اینکه امروز دشمن به جنگ عقیده ها و ارزشها آمده است ،بیان کرد: باید فهمید و دانست که دشمن امروز به جنگ تمامی این عرصه ها آمده است .

 

برخی با جناح بازی  وزدن عینک سیاسی به دنبال پست بدون اعتقاد به ولایت فقیه هستند

ملک‌حسینی افزود با بیان اینکه ‌برخی با جناح‌بازی، سیاسی‌بازی و بازی‌های چپ و راست‌ همه چیز را با عینک سیاسی می‌بینند،ابراز کرد:بعضی‌ها در این مملکت به دنبال پست گرفتن بدون اعتقاد به ولایت فقیه هستند واین عده فکری به حال خود کنند چرا که در اسلام اصولی وجود دارد که باید محو در این اصول شوند.

 

ملک حسینی در ادامه به مسئله انتخابات و حق الناس بودن این عرصه اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در مورد انتخابات فرمایشاتی فرموده اند که مسئولان باید این فرمایشات را فصل الخطاب خود در انتخابات قرار دهند.

 

سخنان ولی عمل می خواهد

وی ابراز کرد: سخنان ولی فرمان پذیری و عمل می خواهد نه تکرار، تکرار توهین است، باید به آن توجه کرد.

 

نماینده مردم استان در مجلس شورای خبرگان تصریح کرد: مقام معظم له فرمودند رأی مردم حق الناس است، در کنار هر حق الناس حق الله است و اگر به این دو اصل توجه نشود در پازل دشمن افتاده ایم.

 

رأی مردم حق الناس است

ملک حسینی در تذکر به مسئولان برگزاری انتخابات استان گفت:رأی مردم رأیی نیست که یک نفر بگوید من بخشیدم ، رأی آحاد رأی دهنده گان است.

 

وی با بیان اینکه هیئت های اجرایی مواظب باشند تا حقی از کاندیدی و فردی ضایع نشود، ابراز کرد:نباید برای یک نفر آخرت خود را فروخت.

 

چرا اینگونه طرز فکر را رواج می دهید

آیت‌الله ملک‌حسینی ‌با انتقاد شدید از این طرز تفکر که هیئت اجرایی باید از هر دو جریان سیاسی باشد، تصریح کرد: مگر بنا بر تقلب است که چنین طرز تفکری وجود دارد؟ مگر بنا به غارت و ریختن صندوق‌های رأی به رودخانه است که چنین تفکری وجود دارد لذا باید از رفتارهای خود خجالت بکشیم.

 

نماینده مردم استان در مجلس شورای خبرگان با انتقاد از برخی سخن ها و رد بدل کردن آن در جامعه علیه افرادی و گروههایی خاص گفت: هر کس در فتنه بوده باید رد شود و جایگاهی در بین جامعه ندارد، اما چرا برخی از همین افراد با خیال پردازی خودشان غیر فتنه گر را فتنه می نامند.

 

ملک حسینی با بیان اینکه این کارها و این سخن ها از انسانیت بدور است، بیان کرد:اصول مشخص است و شورای محترم نگهبان تمامی برنامه ها و اهداف را مشخص کرده است.

 

اهداف شورای نگهبان مشخص است

وی با تأکید به هیئت‌های نظارت که اصول و اهداف مشخص است و باید آن را مبنا قرار داد، تصریح کرد: پایبندی به نظام و اسلام و ولایت‌فقیه مشخص است چرا که افراد می‌خواهند در این نظام وارد مجلس شوند پس اگر افرادی ولایت‌فقیه را قبول ندارند بروند در کشوری دیگر که ولایت‌فقیه حاکم نیست در انتخابات شرکت کنند.

 

کسی که در فتنه بوده باید رد صلاحیت شود

ملک‌حسینی افزود: نباید دروغ علیه هم دیگر بگوییم و در کل اگر کسی در فتنه بوده حتماً باید رد صلاحیت شود،‌ مبادا غیر‌فتنه‌گر را فتنه‌گر بنامیم و با خیال‌پردازی خود فتنه‌گر درست کنیم.

 

این استاد حوزه افزود: سعی کنیم خدا را در نظر بگیریم و در مسیر چارچوب‌های نظام حرکت کنیم و حق کسی که مشکل ندارد و رأی می‌آورد، ضایع نشود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا