نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. مهر 1394 - 11:34
جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا گفت: در بخش آینده‌پژوهی دستگاه‌های امنیتی سه کشور بزرگ دنيا يعني چين، روسيه و هند كه 38 درصد از جمعیت دنیا در دل آن‌ها جای دارد اینگونه تحلیل کرده‌اند که طی 20 سال آینده اسلام بر آنها حاکم خواهد شو و آنها اسلام خميني را پذيرفته اند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، سردار عظیم ابراهیم‌پور در همایش مباهله عاشورایی در ياسوج که به همت بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار داشت: دشمن نمي تواند كوچگترين تعرضي به ايران اسلام يداشته باشد و اگر گفت گزينه هاي نظامي روي ميز است غلط كرد و خودشان هم مي دانند نمي توانند كاري كنند زيرا عظمت قدرت ايران و ايراني و شما جوانان را ديدند.

 

وي در ادامه گفت: تاريخ اثبات كرده است كه ما براي دينمان، انقلابمان، آرمان، ناموس، وطن وخاكمان سر مي دهيم اما شرف نمي دهيم و ب همين اساس کشورهای طرف مذاکرات هسته‌ای هر کاری هم می‌کردند، نمی‌توانستند در برابر فرزندان این مملکت چیزی را به کشور تحمیل کنند.

ابراهيم پور به سخنان مقام معظم رهبري در جمع نخبگان بجنورد اشاره كرد وگفت: رهبري در جمع نخبگان بجنورد فرمودند" دنيا دارد به پيچ تاريخي نزديك مي شود" كه انقلاب اسلامي در اين پيچ تاريخي نقش اساسي دارد و شما نخبگان  بايد اين پيچ تاريخي را مديريت كنيد.

 

وي در ادامه گفت: پيچ تاريخي هر چند صد سال يك بار اتفاق مي افتد و بعد از قرن 19 تمدن غرب در يك پيچ تاريخي بوجود آمد و در صدر الگوهاي زندگي مردم دنيا قرار گرفت و هم اكنون مي بينم  بسياري از كشورها سبك زندگي غربي دارند و در ريل سبك زندگي غربي حركت مي كنند.

 

اين تحليل گر بين المللي در رابطه با اهداف استكبار جهاني و غرب در مورد مذاكرات به پيچ تاريخي اشاره كرد و اينگونه گفت: زشتي تمدن غرب را انقلاب اسلامي به همه نشان داده است.

 

وي بيان كرد: بعد از حمله آمريكا به عراق یک پنجم از شعارهای مردم دنیا در پلاکاردهایشان، آمریکا را شیطان بزرگ لقب داده بودند، همان شعاری که امام راحل شعار محوری انقلاب قرار دادند.

 

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا  خاطر نشان كرد: انقلاب اسلامي دنيا را به واقعيت نزديك كرده است و ما داريم به تمدن اسلامي نزديك مي شويم و اين واقعيتي بزرگ است كه دنيا به سمت تمدن اسلامي در حركت است.

 

وي اظهار كرد: در چند سال گذشته هاليوود اكثر فيلم هايي ساخته است محتواي اسلام هراسي و ايران هراسي داشته اند زيرا مي دانند كه چنين اتفاق بزرگي دارد سراسر دنيا را فتح  مي كند.

 

ابراهيم پور بااشاره به جلسات امنيتي صهيونيست ها گفت: صهيونيست ها سالي يك باز در جلسه آيپك ( سازمان مادر تمامی سازمان‌های یهودی آمریکا و در واقع بزرگ‌ترین آن‌ها است كه مسئول هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت فعالیت تمامی سازمان‌های یهودی آمریکا) گرد هم مي آيند و كسينجر مشاور عالي رئيس جمهوري آمريكا در آن جلسه گفت"چه بخواهيد چه نخواهيد دنيا به پيچ تاريخي نزديك مي شود كه تابلوهاي اين پيچ را خميني و خامنه اي قبلاًنصب كرده اند."

آيپك

وي ابراز كرد: مسلم است كه دنياي استكبار براي سانتريفيوژ با ما مذاكره نكرده است و اين همه وقت گذاشتن با همه قوا و توان پاي ميز مذاكره باايران اسلامي نشستن و مذاكره كردن با هدف به عقب بردن اين پيچ تاريخي حتي به اندازه 15 يا 20 سال است.

 

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا در جمع دانشجويان كهگيلويه وبويراحمدي  به گفته رهبري در مورد اينكه نسل اضمحلال تمدن غرب را خواهد ديد اظهار كرد: بعد از 250سال دنيا به يك پيچ ديگر نزديك شده است وهمه دنيا تمدن غرب را در ابعاد مختلف پس مي زند و به زودي همه شما جوانان ونسل امروزي اضمحلال و نابودي تمدن غرب را خواهيد ديد زيراانقلاب اسلامي دنيا را دگرگون مي كند.

 

ابراهيم پور به تأثيرات عميق و گسترده انقلاب اسلامي در جهان اشاره كرد وگفت: هر كشور دستگاه هاي امنيتي گروه ‌آينده پژوهي دارد و 20سال آينده دنيا را با تحولات جهاني پيش بيني مي كنند ودر اين بين بخش آینده‌پژوهی دستگاه‌های امنیتی سه کشور بزرگ دنيا يعني چين، روسيه و هند كه 38 درصد از جمعیت دنیا در دل آن‌ها جای دارد اینگونه تحلیل کرده‌اند که طی 20 سال آینده اسلام در آنها حاکم خواهد شد.

همايش مباهله

وي ادامه داد: اين كشورها در برنامه ريزي كه كرده اند گفته اند يا بايد دروازه كشور را به سمت اسلام عربستان يعني داعش، ترور، كشتار مردم، القاعده، وهابيت و... باز كنيم يا يا بايد دروازه كشور را  به سمت اسلام خميني باز كنيم.و در نهايت نظر دوم راتبديل به  استراتژي كلان حود كرده و همه دنيا براي مقابله با آمريكا پشت سر ايران صف كشيده اند.

 

این تحلیلگر مسائل بین‌المللی در ادامه تشریح کرد: اگر امروز روسیه در سوریه برای انهدام تروریست‌ها اقدام می‌کند، نشانه‌ای از فراگیر شدن اسلام ناب محمدی است.

 

این فرمانده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برخی نمی‌دانند که آمریکا اقتصاد ورشکسته‌ای با 17 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و روزانه 60 میلیون کوپن غذا در کشور خود برای گرسنگان خود صادر می‌کند.

 

وی در پاياين گفت: آمریکا از درون در حال متلاشی شدن است و ایالت‌های آن‌ها در حال تدارک خودمختاری هستند، اما عده‌ای در داخل چشم‌ها را بسته‌اند و به کشوری دل بسته‌اند که خود از درون در حال فروپاشی است.

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی