نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. شهريور 1394 - 9:05
اين شهر و ديار نيازمند توجه ويژه اي در زمينه جنگل هاو طبيعت بي نظير زاگرسي اش مي باشد و فرصت خوبي را با حضور رياست سازمان محيط زيست براي استانمان بدست اورديم كه اگر به زودي تأثير حضور ايشان را در استان به چشم خود نبينيم شايد اين برداشت همه ما بوجود بيايد كه وي جز براي شنيدن و ديدن يك گزارش ساده وحضور در شوراي اداري به اينجا نيامده بود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ آتش سوزی جنگلها در کهگیلویه و بویراحمد سریالی است که هرساله در اواسط بهار آغاز می شود و تا پاییز ادامه دارد و حاصل آن مرگ تدریجی جنگل های انبوه این استان است.

 

بعداز ظهر روز گذشته این سریال تکراری در کوهستانهای  راهمالي براي چندمين بار در  يك ماه گذشته رخ داد.

جنگل ها

به گزارش اين پايگاه خبري تحليلي متاسفانه وزش باد موجب گسترش و شدت این آتش سوزی شده بود كه علت اين آتش سوزي هنوز نامعلوم است و هنوز برآوردی از میزان مساحت و میزان خسارت انجام نشده است.

 

آتش سوزي ها هر چند با مساحت كم باشند تهديد بزرگي براي طبيعت بكر پايتخت طبيعت ايران مي باشند.

 

اگر كمبود نيروي حفاظت محيط زيست و منابع طبيعي يكي از دلايل اين آتش سوزي ها و عدم  كنترل آنها باشد، نياز مبرم پايتختت طبيعت ايران مي باشد كه به نسبت ديگر استانها از هر نظر توجه ويژه اي به ان شود.

زيرا مي شود گفت بزرگ ترين ويژگي اين استان طبيعيت خدادادي است كه دارد وگر نه مكان هاي تفرجگاهي و تفريحگاهي اي كه بايد به صورت مصنوعي با بودجه هاي كلان ايجاد شود همچون ابشارهاي مصنوعي، باغات با دنيايي از مجسمه و تنديس براي زيبا سشازي فضا و... در اينجا وجود ندارد.

آتش سوزي جنگل ها

اين شهر و ديار نيازمند توجه ويژه اي در زمينه جنگل هاو طبيعت بي نظير زاگرسي اش  مي باشد و فرصت خوبي را با حضور رياست سازمان محيط زيست براي استانمان بدست اورديم كه اگر به زودي تأثير حضور ايشان را در استان به چشم خود  نبينيم شايد اين برداشت همه ما بوجود بيايد كه وي جز براي  شنيدن و ديدن يك گزارش ساده وحضور در شوراي اداري به اينجا نيامده بود.

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی